Bladmuziek voor deuntjes

Pagina: 1
Acties:

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik zo'n Samsung SGH-A300 met dual-lcd display. Heel mooi apparaatje. Je kan er ook 2 eigen melodietjes in zetten. Helaas is dit niet zo makkelijk als met een Nokia oid.
Je moet dit doen met een 'echte' notenbalk. Waar ik dus op zoek naar ben is bladmuziek of whatever waarmee ik makkelijk deuntjes in mijn foon kan zetten.
Ik ben met name op zoek naar de noten van de "leisure suit larry" theme (for your thigs only), jeweetwel het overbekende larry-deuntje!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 00:30 schreef Deddiekoel het volgende:
Ik zo'n Samsung SGH-A300 met dual-lcd display. Heel mooi apparaatje. Je kan er ook 2 eigen melodietjes in zetten. Helaas is dit niet zo makkelijk als met een Nokia oid.
Je moet dit doen met een 'echte' notenbalk. Waar ik dus op zoek naar ben is bladmuziek of whatever waarmee ik makkelijk deuntjes in mijn foon kan zetten.
Ik ben met name op zoek naar de noten van de "leisure suit larry" theme (for your thigs only), jeweetwel het overbekende larry-deuntje!
kan je niet net zo als met een siemens x35, midi files met een datakabel in je tel. gooien.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:27

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 05 augustus 2001 11:10 schreef sinterklaasrulez het volgende:

[..]

kan je niet net zo als met een siemens x35, midi files met een datakabel in je tel. gooien.
Let wel effe op dat een C35i anders omgaat met deuntjes als een S35i

20*350ZO45°

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
kan je niet net zo als met een siemens x35, midi files met een datakabel in je tel. gooien
Zou mooi zijn, maar bestaat er wel een dergelijk kabeltje voor een Samsung A300?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Of je leert gewoon ff bladmuziek, zo moeilijk is dat niet, ik kan 't je wel uitleggen :)

Verwijderd

A300 heeft toch infrarood :)

Maar volgens mij kan het niet met midi nee, gewoon ff die puntjes met stokjes op de goeie lijntjes zetten :)

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 13:36

E-Rick

I love it :7

Hoi!
Kijk eens hier

Choose life

Pagina: 1