Hallo,
Ik wil zelf voor een bedrag van +- €900 een leuke game pc in elkaar zetten.
De voornaamste reden is om er op te gaan gamen. Ik speel de laatste tijd veel competitive fortnite. En in de end game gaat het op de ps4 vaak laggen. Ik wil dus zonder lagg en op een betere fps de eng game in gaan.
Ik ben al voorzien van een monitor (LG 27GL850-B - 27"), muis en toetsenbord (steelseries STEELSERIES Rival 650 Wireless, steelseries apex 5)
Nu heb ik deze onderdelen bij elkaar gevonden met een beetje behulp van het internet.
Nou wil ik vragen aan de experts hier of jullie denken dat dit een goede samenstelling is of mij anders eventueel wat advies te geven. Ik heb er zelf niet echt verstand van.
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren. Door mijn schrale kennis maar wel voor onderzoek ben ik benieuwd naar jullie mening en eventuele tips.
Ik ben niet van plan te gaan overklokken, tenzij jullie dat adviseren.
Ik zie graag reactie tegemoet! Alvast bedankt
Ik wil zelf voor een bedrag van +- €900 een leuke game pc in elkaar zetten.
De voornaamste reden is om er op te gaan gamen. Ik speel de laatste tijd veel competitive fortnite. En in de end game gaat het op de ps4 vaak laggen. Ik wil dus zonder lagg en op een betere fps de eng game in gaan.
Ik ben al voorzien van een monitor (LG 27GL850-B - 27"), muis en toetsenbord (steelseries STEELSERIES Rival 650 Wireless, steelseries apex 5)
Nu heb ik deze onderdelen bij elkaar gevonden met een beetje behulp van het internet.
Nou wil ik vragen aan de experts hier of jullie denken dat dit een goede samenstelling is of mij anders eventueel wat advies te geven. Ik heb er zelf niet echt verstand van.
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren. Door mijn schrale kennis maar wel voor onderzoek ben ik benieuwd naar jullie mening en eventuele tips.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B450 Aorus Elite | € 94,95 | € 94,95 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 254,90 | € 254,90 |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide Series 270R Window | € 60,90 | € 60,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,15 | € 19,15 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 77,25 | € 77,25 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W | € 73,11 | € 73,11 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,61 | € 114,61 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 868,87 |
Ik ben niet van plan te gaan overklokken, tenzij jullie dat adviseren.
Ik zie graag reactie tegemoet! Alvast bedankt
[ Voor 78% gewijzigd door Jacksailz op 30-03-2020 21:53 ]