Epic account Fortnite emailadres onbekend

Pagina: 1
Acties:
  • 17.677 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Wij hebben een Nintendo Switch gekocht vandaag. Mijn man heeft een Epic account waarmee hij Fortnite op de PS4 speelt. Hij wil nu verder gaan op de Nintendo Switch omdat de PS4 naar boven is verhuist voor de pubers. We weten hoe je je bestaande Epic account kan overzetten naar de Nintendo Switch. Maar daar moet je voor weten met welk emailadres dat Epic account is aangemaakt. En dát weten we dus niet meer....
...

Wat ik wel weet:
Dat het aangemaakte Epic account die we over willen zetten niet hetzelfde is als het PS4 account waarmee mijn man inlogt. Dat hebben we al geprobeerd.
We weten het Epic ID nummer, die je in de settings van Fortnite op de PS4 kan terugvinden and that's it....

Hopelijk weet iemand de oplossing. Het is niet het einde van de wereld, als het niet lukt begint hij weer opnieuw....maar het is best zonde van al de Battlepassen en Vbucks... We zijn best fanatiek hier... ;)

Dank voor jullie hulp alvast!

groet, Marike

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Als ik op de PC in mijn Epic Store kijk kan ik via Manage Account bij de instellingen van mijn Epic account waar naast het Epic ID nummer ook het gebruikte e-mailadres wordt vermeld.

Daarnaast kan je op alle bekende e-mailadressen een wachtwoordreset inschieten. Degene die werkt is het gezochte account!

https://epicgames.helpshi...-epic-games-password&l=en

[ Voor 58% gewijzigd door Leader98 op 30-03-2020 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apolopo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-09 11:08
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn zoon speelt al jaren Fortnite op zijn PS4 en mijn andere zoon heeft ook een eigen account op zijn PS4. Daarnaast hebben we nog 2 ipads met elk een eigen Fortnite account. Voor die laatste drie accounts weet ik het bijbehorende email adres maar voor de eerste niet. Ik heb 'maar' drie actieve email accounts en heb werkelijk geen idee wat het email adres is bij de eerste Fortnite account.

Het enige wat ik heb is zijn username in Fortnite en het Epic ID wat op zijn PS4 te zien is, maar daar kan ik helaas niet mee inloggen. Zou super zijn als iemand weer hoe we toch kunnen inloggen en bijv 2FA kunnen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnievdlinden
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 18:18
Apolopo wij zitten met hetzelfde probleem
Weet je de uitkomst al?

Mvg Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:29

De Nelis

en anders maar niet...

Zoeken naar Epic in alle emailaccounts? Er zal vast een bevestigings email naar boven komen.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse2630
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2020
Hoi knijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Goed verhaal, lekker kort.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.