Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Grafische kaart
Wat is je budget?
max 450 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, liever geen XFX want die was in het verleden al niet heel best qua koeling, en met de 5700 XT nog veel rampzaliger zoals ik lees
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De keuze was gevallen op 1 van deze 3. Dit omdat de prijs, clockspeeds en de rest van de performance redelijk dicht bij elkaar ligt
Welke van deze drie is volgens jullie de betere keuze, of is geen van de drie een goede keuze en weten jullie een betere?
Ik ga voor nu voornamelijk 1080p gamen (scherm komt volgende keer aan de beurt, 1440p). Ik doe verder geen rendering, video editting, photoshopping etc. etc.
Ik zoek een?
Grafische kaart
Wat is je budget?
max 450 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, liever geen XFX want die was in het verleden al niet heel best qua koeling, en met de 5700 XT nog veel rampzaliger zoals ik lees
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 99,83 | € 99,83 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold | € 107,75 | € 107,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 552,23 | ||
De keuze was gevallen op 1 van deze 3. Dit omdat de prijs, clockspeeds en de rest van de performance redelijk dicht bij elkaar ligt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 444,- | € 444,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 423,- | € 423,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1286,- | ||
Welke van deze drie is volgens jullie de betere keuze, of is geen van de drie een goede keuze en weten jullie een betere?
Ik ga voor nu voornamelijk 1080p gamen (scherm komt volgende keer aan de beurt, 1440p). Ik doe verder geen rendering, video editting, photoshopping etc. etc.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig