Toon posts:

ASUS A7V133 vaaaag probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een ASUS A7V133 mobo en ik zit met een raar probleem..

als ik het mobo los in de kast leg, voeding en power switch aansluit werkt ie prima, maar zo snel als ik de boel ga vastschroeven werkt ut niet meer

het lijkt wel alsof ie uitgaat op het moment dat ie met de kast in aanraking komt..

heeft dit iets te maken met statische electiciteit of is er iets anders?

ik heb al bij de schroefgaatjes gekeken of daar nix kortsluiting maakt maar overal zit een ruime marge rondom de schroef zelf dus kortsluiting lijkt me raar

plz help!! :?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Maakt hij niet aan de achterkant (van mobo) contact met de kast.
Er behoren van die pootjes eronder te zitten die heb je wel?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 00:16 schreef Vae_Victis het volgende:
Maakt hij niet aan de achterkant (van mobo) contact met de kast.
Er behoren van die pootjes eronder te zitten die heb je wel?
ja maar die zijn van koper, en dat hele gebied bij de com poort en ps2 raakt ook de kast natuurlijk

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Bij mijn kast werden standaard schroefjes bijgeleverd met een rubberen rand... om contact van metaal met metaal te voorkomen. Ik denk dat één van de schroefjes toch contact maakt. Let er in ieder geval op dat er geen losliggende stekkers (12v) tegen het metaal komen. Verder is het verstandig om een anti-statische-elektriciteit-kabeltje (mmoi scrabbelwoord) van je moederbord naar de kast te leggen. Deze kun je bij je electronica-boer halen....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 augustus 2001 00:18 schreef Merely het volgende:
Bij mijn kast werden standaard schroefjes bijgeleverd met een rubberen rand... om contact van metaal met metaal te voorkomen. Ik denk dat jouw schroefjes op éé of andere manier toch contact maakt. Let er in ieder geval op dat er geen losliggende stekkers (12v) tegen het metaal komen. Verder is het verstandig om een anti-statische-elektriciteit-kabeltje (mmoi scrabbelwoord) van je moederbord naar de kast te leggen. Deze kun je bij je electronica-boer halen....
ah oke :) laten we dat eens proberen..

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Gebruik je de gaatjes waar een metalen randje omheen zit. er zijn ook gaatjes waar geen randjes omheen zitten, die moet je niet hebben.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[topic=199551]
Niet duppelposten aub

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.