Ik ben een Atmos set 5.1.4 aan het samenstellen vanuit het merk Dali. Tot zover komen er 2x Oberon 7 front, Oberon Vokal center, 2x Oberon 1 surround, Dali 12" sub en 4x Alteco als Atmos voor en achter.
Ik zoek een?
Receiver voor goede geluidskwaliteit bij muziek en Atmos.
Wat is je budget?
Totaal incl speakers 3700 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek en films 30/70
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor gaat uit naar Denon, echter zit de twijfel tussen de 4500 of de 6500. Vermogen verschil is 125 t.o.v. 140 W. de 6500 heeft 11 versterkte kanalen t.o.v. 9 van de 4500. Qua features gelijk op monoblock na.
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het prijsverschil het waard? Ik weet dat de 6500 monoblock versterking heeft en lijkt me daardoor betere geluidsweergave, echter ga je het verschil horen of is het slimmer het geld in me zak te houden?
Ik zoek een?
Receiver voor goede geluidskwaliteit bij muziek en Atmos.
Wat is je budget?
Totaal incl speakers 3700 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek en films 30/70
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor gaat uit naar Denon, echter zit de twijfel tussen de 4500 of de 6500. Vermogen verschil is 125 t.o.v. 140 W. de 6500 heeft 11 versterkte kanalen t.o.v. 9 van de 4500. Qua features gelijk op monoblock na.
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het prijsverschil het waard? Ik weet dat de 6500 monoblock versterking heeft en lijkt me daardoor betere geluidsweergave, echter ga je het verschil horen of is het slimmer het geld in me zak te houden?