Waarom VPN in België nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Hallo

Ik heb even een vraag, thuis maak ik enkele keren in de week gebruik van popcorn time of torrentz om een film of serie te downloaden. Niet dagelijks maar gewoon 3-4 keer in de week. Is het aan te raden om toch een vpn te betalen zodat mijn downloads niet kunnen getraceerd worden? Of wordt dit in België niet gecontroleerd?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Ik heb thuis gewoon een router van Telenet
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb verschillende google opdrachten gedaan en hier in het forum ook gezocht maar vind geen uitleg waarom een vpn zou nodig zijn in België voor kleine downloads.

...

Sorry als de vraag hier niet past maar weet totaal niet waar ik anders terecht kan.

Alvast bedankt

Mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:33
Ik zou gewoon betalen voor de content i.p.v ze te stelen

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:30
ontopic : kom je nu serieus vragen "hoe groot is de kans dat je gepakt word" ? het blijft illegaal...

ga na de crisis gewoon naar de bios met vrienden en koop het bluray'tje achteraf als je em leuk vond ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ook bij slechts af en toe leechen kan het, net zoals dat je een snelheidsboete kunt krijgen bij maar een paar keer per week te snel rijden in de auto. Het is dat men toevallig net die content (dat stuk autoweg) in de gaten houdt..

Maar: deze vraag past eigenlijk nergens, want eerste hulp bij illegaal downloaden is iets dat we niet op de site willen. Daarom sluit ik het.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.