Anker Powercore 26800 PD defect?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-04 19:57
Hallo,

Ik heb een Anker Powercore 26800 PD die niet meer oplaadt. Helaas heb ik de bon niet meer dus Anker kan en wil me niet helpen hierbij. Op het moment heb ik dus een dure paperweight in m'n huis liggen.

Wat is het verhaal?
Ik heb de powerbank geleverd gekregen zonder specifieke oplader. Alleen een kabeltje (USB C naar USB C) zat er bij. Wel allemaal in originele verpakking, sealed.

Ik heb deze lange tijd zonder problemen gebruikt en nu laadt hij niet meer op. Ik heb hem opgeladen met verschillende chargers, zoals mijn Samsung smartphone snellader, een Switch AC adapter en ook met een geleende Anker PowerPort Atom 3 60W.

De 'documentatie' die Anker levert, en die ik kan vinden is heel erg summier. Hier kun je niks mee. De hulp die ze bieden is ook volkomen zinloos. Ze komen met tips als 'gebruik een PD adapter of een Nintendo Switch adapter'.

Op internet vind ik tips zoals het resetten van de powerbank. Dit zou kunnen door een kabel van USB A naar USB C te laten lopen en dan te wachten. Dit heb ik geprobeerd maar levert ook niks op.

Op dit moment, wanneer ik de knop indruk knippert er 1 LEDje. Dit is zowel als ik de powerbank oplaad, als wanneer er geen kabel aangesloten is. Als ik de knop lang ingedrukt houd tonen de LEDjes een ster-vorm. Anker kan me niet vertellen wat dit inhoudt en op internet staat niks.

Kan iemand me helpen om dit apparaat toch nog aan de praat te krijgen?

Alvast dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 18:55

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje naar Harde Waren.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:32
Ik kwam dit topic net tegen, ik heb dezelfde powerbank en hetzelfde probleem sinds een paar dagen.`
Krijg hem ook met geen mogelijkheid opgeladen, andere kabel en adapter al geprobeerd uiteraard.

De 18 maanden garantie is helaas net verlopen, gekocht via Amazon.de (Anker Direct).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik zie meer reacties dat zo'n Anker Powercore er na 2 jaar mee ophoudt:

https://www.amazon.de/Ank...r=1&filterByStar=one_star

Check de 1* en 2* reviews maar eens...

Maar ook dat de Anker support aanbiedt om de powerbank alsnog om te ruilen! :Y

[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 02-04-2020 15:50 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:32
Maar is een mailtje gestuurd, ben benieuwd.

Andere producten van Anker altijd goede ervaringen mee.
Wellicht maar is voor een ander merk kijken voor een powerbank.

- edit-

Helaas, garantie is verlopen en geen coulance.

[ Voor 15% gewijzigd door xares op 03-04-2020 11:29 ]