Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Alle reacties
Heb gelijk mijn startpost aangepast.Stonehawk schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:58:
Ik weet niet precies wat je wil doen en waar, maar misschien kan je eens kijken naar een Gorillapod of soort gelijken.
De vraag is alleen, waar moet ik zo’n pod plaatsen dan.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Als het tafeltje tegen de muur staat, plank of dergelijke erboven.
YouTube: DIY overhead filming setup sept. '16
Ook makkelijk te doen
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2020 15:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tafeltje staat tegen een raam aan, zodat het inval van het licht beter is. Een smartphone die met zonder goed licht filmt resulteert in een hele nare kwaliteit. Daarom ben ik zo beperkt met ideeën haha. Want zodra ik een andere positie ga zitten, is mijn licht weg.SinergyX schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:07:
Zo'n echte camera heeft gewoon een universele aansluiting, daar kan je ook gewoon phone houders voor vinden.
Als het tafeltje tegen de muur staat, plank of dergelijke erboven.
YouTube: DIY overhead filming setup sept. '16
Ook makkelijk te doen
Is het dan geen optie om iets van een softbox te kopen?RazorMaron schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:13:
[...]
Tafeltje staat tegen een raam aan, zodat het inval van het licht beter is. Een smartphone die met zonder goed licht filmt resulteert in een hele nare kwaliteit. Daarom ben ik zo beperkt met ideeën haha. Want zodra ik een andere positie ga zitten, is mijn licht weg.
Want met natuurlijk licht ben je zeer afhankelijk van het weer, het tijdstip, enz... Met iets als een softbox heb je de belichting volledig in eigen hand en zal iedere video dezelfde belichting hebben. En heb je de flexibiliteit om je opstelling te plaatsen waar je het meeste ruimte hebt.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zuignap op het raam, flinke stok, ductape, moet best wat DIY te doen zijnRazorMaron schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:13:
[...]
Tafeltje staat tegen een raam aan, zodat het inval van het licht beter is. Een smartphone die met zonder goed licht filmt resulteert in een hele nare kwaliteit. Daarom ben ik zo beperkt met ideeën haha. Want zodra ik een andere positie ga zitten, is mijn licht weg.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hahaha en vervolgens bij het verwijderen van de zuignap gelijk een nieuwe raam inzetten?SinergyX schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:09:
[...]
Zuignap op het raam, flinke stok, ductape, moet best wat DIY te doen zijn
Dat systeem is opzich wel handig, wel duur maarja, dan heb je ook gelijk iets goeds.Furfoot schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:55:
https://www.google.com/se...=firefox-b-d&q=RODE+PSA+1
met een ball head voor een telefoon?
Ik ben totaal niet thuis in de statiefwereld, dus heb geen flauw benul wat een balhead is enzovoort. Heb het wel even gegoogled, maar dan kom je uit op wat (denk ik) een soort verlenging is van de Rode PSA en je telefoonhouder? Zo ja, waar vind ik dan van die telefoonhouders die hierop passen?
Opzich ook wel een handige waar ik niet aan had gedacht, even kijken of zoiets überhaupt ergens gaat passen in het huis.Rannasha schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:18:
[...]
Is het dan geen optie om iets van een softbox te kopen?
Want met natuurlijk licht ben je zeer afhankelijk van het weer, het tijdstip, enz... Met iets als een softbox heb je de belichting volledig in eigen hand en zal iedere video dezelfde belichting hebben. En heb je de flexibiliteit om je opstelling te plaatsen waar je het meeste ruimte hebt.
https://www.amazon.com/Ov...ng-Crafting/dp/B07ZVCXLLF
https://www.amazon.com/Ne...g-Streaming/dp/B07TYVWKYT