gewoon ff een vraagje

Pagina: 1
Acties:

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 13:51
Is het gewoonlijk dat jullie topics closen zodra er een fatsoendelijk antwoord op is gegeven :?
ik heb het namelijk over dit:
[topic=197866]
bulldog closed het topic omdat er al antwoord op is gegeven.. is zoeits normaal? (ff voor duidelijkheid: ik vraag het gewoon of zoeits gewoonlijk is.. niet dat ik boos ben op bulldog ofzo.. :) )

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Een hint : [search=divx knippen]

;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Wel indien het antwoord makkelijk te vinden is ;)
UTFS staat er dan vaak :)

Verwijderd

Dicht deze topic >:)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Normaal gesproken niet, maar als een bepaalde vraag gewoon uit de FAQ/search is te halen, kan een mod besluiten om deze ts sluiten. In het geval van deze draad heeft Bulldog dat dus gedaan

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 13:51
ja maar als het antwoord er toch al op gegeven is, waarom zou je 'm dan sluiten?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 04 augustus 2001 23:53 schreef RooT het volgende:
ja maar als het antwoord er toch al op gegeven is, waarom zou je 'm dan sluiten?
Dat is niet relevant. Als de vraag een Search vraag is, dan gaat ie gewoon dicht. Zelfs als het antwoord al gegeven is blijven er mensen reageren als ie open staat.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Om te voorkomen dat regulars hun tijd verdoen met dat topic?

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 23:53 schreef RooT het volgende:
Hoeft niet iedereen deze vraag te lezen ;)
Pagina: 1