Ik heb hier een .avi DivX bestand van ongeveer 750 MB. Deze wil ik ongeveer 700 MB maken door het eind eruit te knippen. Ik heb het geprobeerd met VirtualDub, maar moet ik de film dan opnieuw encoderen? En hoe kom ik dan de settings te weten die ik moet gebruiken (bitrate enz.)? Is er geen simpelere manier?
Yep direct stream copy aanzetten bij virtual dub.
Je kunt hem ook proberen op een cd van 800MB te branden.
hum een search had ook gekund.
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=virtual+dub+knippen&data%5Border%5D=relevance#hitstart]divx knippen[/url]
Je kunt hem ook proberen op een cd van 800MB te branden.
hum een search had ook gekund.
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=virtual+dub+knippen&data%5Border%5D=relevance#hitstart]divx knippen[/url]
Verwijderd
divx.pagina.nl
ik gebruik AVISHOP
super progje
je geeft aan waar je hem wil knippen en klik op ok(of zow iets)
UTFS!!!!!
klik op search en zoek op avishop dan vind ge wel wa
UTFS!!!!!
daar kan je alleen MB aangeven en ik wil hem precies op een bepaald stukje knippen.Op zaterdag 04 augustus 2001 23:49 schreef Bill_Gatjes het volgende:
divx.pagina.nlik gebruik AVISHOP
super progje
je geeft aan waar je hem wil knippen en klik op ok(of zow iets)
UTFS!!!!!
Maar tnx want ik zat weer te moeilijk te doen
Verwijderd
Yep met Direct Stream Copy in VirtualDub gaat ie niet her-coderen maar kopieert ie zoals de naam al doet vermoeden, direkt van de inputstream. Kost maar een paar minuten.
Als je niet alleen het einde maar bv ook iets uit het midden of het begin knipt, moet je er even op letten dat je altijd knipt t/m een frame net VOOR een keyframe, anders gaat ie bij het afspelen even flippen...
Zit trouwens een bugje in VitualDub-versies na 1.4c dat ie na het knippen niet meer jofel wil viewen... gaat ie ellenlang zoeken in het bestand
Dus mocht je daar ook last van hebben, gebruik dan ff 1.4c.
Als je niet alleen het einde maar bv ook iets uit het midden of het begin knipt, moet je er even op letten dat je altijd knipt t/m een frame net VOOR een keyframe, anders gaat ie bij het afspelen even flippen...
Zit trouwens een bugje in VitualDub-versies na 1.4c dat ie na het knippen niet meer jofel wil viewen... gaat ie ellenlang zoeken in het bestand
Dus mocht je daar ook last van hebben, gebruik dan ff 1.4c.
Zoekt en gij zult vinden.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()