Toon posts:

ASUS GF2 V7700 Deluxe is net binnen! vraagje derover!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net in me pc gehangen en alles lijkt perfect te lopen in EEN keer, kan alle games perfect spelen die ik heb geprobeerd (Quake3, UT, SOF) alleen in quake2 is ie nu al 2 keer na een minuut of 5 vastgelopen! Dat het hele scherm vastzit en je alleen nog maar kan rebooten.
Kent iemand anders dit probleem ook met een GF2? Gebruik momenteel de ASUS 5.33 drivers. Waarom lijkt hij nou alleen moeite te hebben met quake2??
Mijn mobo is een Abit BE6, ik heb gelezen dat AGP op 1x zetten wel eens kan helpen, weet iemand waar je dat met een BE6 in kan stellen?? Zie het nergens in de bios staan!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Ik heb het met GeTune op AGP1x gezet (ook een BX bord waarbij je dat niet in kan stellen). FF zoeken naar GeTune dus. Powerstrip kan geloof ik ook.

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt biobak! Dacht dat je dat eigelijk altijd wel in je bios in moest kunnen stellen amar misschien niet dus! Ik ga die proggies meteen es proberen!

Verwijderd

Topicstarter
Ja met powerstrip kan dat ook inderdaad alleen helpt het nix, loopt nog steeds na een paar minuten vast in Q2.....vaag.
De rest loopt perfect

Verwijderd

Topicstarter
OK...Ging best goed vanaf het begin dus alleen heb ik net wel me pc moeten restoren, ghost van 2 dagen geleden teruggezet want ik kreeg me pc niet meer aan de praat! Steeds na rebooten als de desktop van windows net zichtbaar werd gooide hij een paar seconden later zomaar me monitor op standby! Die begon helemaal gek te worden volges mij daarvan want die bleeft maar "SUB" dingen enzo zeggen (Iiyama A901HT)..je kent dat misschien wel die witte lettertjes in het midden van je scherm als hij uit aan het gaan is of op stby. Ik heb andere drivers geprobeerd te installeren.....eerst via safemode enzo...hoop gedoe...maar er zat em blijkbaar toch iets dwars! Ben toch wel benieuwd wat het nou was maar ik heb geen idee! Iemand anders ook wel eens deze kuren gehad en weet waardoor dat komt?
Nu na verse installatie van de drivertjes van de CD (v5.33) loopt ie weer prima....maar voor hoelang!??