Heb een lg c8 oled 65 inch. Aangezien het najaar de nieuwe consoles uitkomen met hdmi 2.1 wil ik mijn c8 inruilen voor de c10, Het is een beetje dubbel, ps5 support hdmi 2.1. Maar meeste games gaan gewoon 4k60fps draaien wat de c8 dus ook support met hdmi 2.0. Mits de motion en de beeldkwalteit nog eens beter is dan de c8, zou ik hem toch graag inruilen. Iemand die hier de c10 toevallig al hebt gezien of in bezit heeft, en kan oordelen of het echt een vooruitgang is kwa beeldkwaliteit wat betreft 4k hdr ook?
Vraag
Alle reacties
Ik zou even afwachten. Sowieso dalen de prijzen nog richting het einde van het jaar en is ook de PS5 nog niet te koop. Je hebt al een geweldige tv, dus als je geen haast hebt, neem dan rustig de tijd om de reviews en vergelijkingen die vanzelf zullen volgen, door te lezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 30-03-2020 02:28 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dank je wel vriend, ja ik wacht nog wel even idd. Had plattetv.nl bericht gedaan. 2099 bijbetalen vind ik nog vrij veel. is bij hun ook 3099 euro die cx65 inch, wacht wel tot najaar of winter met cashback actie nog eens erop van 500 euro.Jorgen schreef op maandag 30 maart 2020 @ 02:26:
Ik zou even afwachten. Sowieso dalen de prijzen nog richting het einde van het jaar en is ook de PS5 nog niet te koop. Je hebt al een geweldige tv, dus als je geen haast hebt, neem dan rustig de tijd om de reviews en vergelijkingen die vanzelf zullen volgen, door te lezen.
Ik heb een E7 en mijn moeder een C9. Zelfs daar zie ik het verschil niet. Dat gezegd: mijn TV is "ISF gecalibreerd" en die van mijn moeder niet. Heb dezelfde demo's op USB gezet en op beide TV's bekeken en mijn TV laat sommige details toch "net ietsjes" mooier zien.
Dus als je geen prijs stelt op HDMI2.1 en ook al (hebt gelezen) wat de echte verschillen zijn tussen C8 en CX, denk ik dat je beter je geld in je zak kan houden en je C8 laten calibreren. En dan lekker doorsparen voor je PS5 en (wie weet) een LG CXII over een paar jaar op het moment dat "hogere resoluties" films & gaming echt hun doorbraak maken?
Dus als je geen prijs stelt op HDMI2.1 en ook al (hebt gelezen) wat de echte verschillen zijn tussen C8 en CX, denk ik dat je beter je geld in je zak kan houden en je C8 laten calibreren. En dan lekker doorsparen voor je PS5 en (wie weet) een LG CXII over een paar jaar op het moment dat "hogere resoluties" films & gaming echt hun doorbraak maken?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
thanks, sparen hoef ik niet, kan het zo kopen. Gaat me gewoon om het verschil. Tussen c9 en c8 ook geen verschil zie ik, behalve de hdmi 2.1 dan. Ik wacht wel tot najaar. films draaien al gewoon 4k, en zijn maar 24p, die gaan echt niet op 120fps draaien binnen een jaar tijd.en ps5 de games gaan enkel 4k60fps draaien op een enkele na 120fps werd al bekend gemaakt, maar neem aan dat dat kleine indigames zullen zijn. straks een gta 6 met zo`n grote map, kan nooit dat dat 4k120fps gaat draaien, een rtx2080i kan dat al amper. zegt genoeg over uitbijterij toch ook van lg? a9 3e generatie processor is volgens mij ook gewoon nep? gewoon zelfde processor als 2018 maar dan wat tweaks erin. 2021 zal dan weer 4e generatie zijn. maar kan niet controlleren of de processor echt wel sterker is dan de voorgaande modellen. over paar jaar zal de cx niet meer te koop zijn. c8 is nu al bij veel zaken niet meer te koop ook.MAX3400 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:56:
Ik heb een E7 en mijn moeder een C9. Zelfs daar zie ik het verschil niet. Dat gezegd: mijn TV is "ISF gecalibreerd" en die van mijn moeder niet. Heb dezelfde demo's op USB gezet en op beide TV's bekeken en mijn TV laat sommige details toch "net ietsjes" mooier zien.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2020 18:46 ]
Vind het opvallend dat je zomaar zegt dat een RTX2080i geen 2160p120 aan kan. En dat een "alpha"9 processor nep is maar niet controleerbaar?Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2020 @ 18:39:
[...]
...kan nooit dat dat 4k120fps gaat draaien, een rtx2080i kan dat al amper. zegt genoeg over uitbijterij toch ook van lg? a9 3e generatie processor is volgens mij ook gewoon nep? gewoon zelfde processor als 2018 maar dan wat tweaks erin. 2021 zal dan weer 4e generatie zijn. maar kan niet controlleren of de processor echt wel sterker is dan de voorgaande modellen.
Je hebt half gelijk; een RTX2080i kan zeeeer waarschijnlijk geen 2160p120 uitsturen omdat er geen HDMI2.1 aanwezig is. Maar "performance-technisch" zou het me niets verbazen als die framerate wel gehaald kan worden; je boet alleen wel wat in aan details.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
ps5 grafische kaart is bijna net zo sterk als een rtx 2080ti en kan ook maar enkele spellen aan in 120fps. dat zullen geen grote games zijn. en kwa a9 processor kunnen we niks bewijzen, ze zeggen 3e generatie, maar zullen lichte tweaks in zitten of wat. want blijft dezelfde processor als de c8.MAX3400 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 18:49:
[...]
Vind het opvallend dat je zomaar zegt dat een RTX2080i geen 2160p120 aan kan. En dat een "alpha"9 processor nep is maar niet controleerbaar?
Je hebt half gelijk; een RTX2080i kan zeeeer waarschijnlijk geen 2160p120 uitsturen omdat er geen HDMI2.1 aanwezig is. Maar "performance-technisch" zou het me niets verbazen als die framerate wel gehaald kan worden; je boet alleen wel wat in aan details.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.