iPhone 4S kan niet meer hersteld worden.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 03-10 18:55
Mijn vraag
Heb een iPhone 4S voor €5 gekocht (voor whatsapp) die aangeeft met iTunes te willen verbinden. Dit doe ik dan ook en heb het ‘herstel’ procedure geslecteerd. Tijdens het downloaden van de software connect en disconnecte hij wel een paar keer. Bij het uitvoeren van het herstel doet hij dit ook. Ik krijg dan vervolgens fout 9, dat hij niet hersteld kan worden. Dit komt door het disconnecten/connecten tijdens het proces. Hoe fix ik dit? Ik moet zeggen dat mijn iPhone 7 dit precies ook op een ander systeem had, bij het exporten van foto’s van de telefoon af op het systeem disconnecte en connecte hij na een tijdje ook een paar keer.

Software uitpakken doet hij probleemloos, bij iPhone op herstel voorbereiden disconnect hij, reconnect, disconnect en reconnect en disconnect en reconnect hij weer. Hierna geeft hij Fout (9) aan.

Relevante soft- en hardware:
- Asus K73S
- Windows 10 64x

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Andere usb’s uit de poorten gehaald en opnieuw geprobeerd.
- Andere USB poorten gebruikt.
- Andere systeem gebruikt.
- Andere kabel.
- Ik heb in power options alles op disabled gezet mbt selectieve USB-settings en in device manager heb ik de settings uitgezet mbt het besparen van energie door apparaten aan de usb uit te schakelen.

[ Voor 21% gewijzigd door RazorMaron op 31-03-2020 10:02 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-09 22:57
Kun je ons vertellen welk systeem met welke versie van iTunes je gebruikt? Gebruik je Windows of een Mac? Ik hoor wel vaker dat er wat probleempjes zijn in Catalina in ieder geval (welke je als het goed is sowieso niet hebt, anders had je geen iTunes meer).

Als ik tegen die probleempjes aanloop probeer ik altijd een oudere versie van iTunes ergens te fixen om te kijken of het daar wel op werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
dennissimeau schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:34:
Kun je ons vertellen welk systeem met welke versie van iTunes je gebruikt? Gebruik je Windows of een Mac? Ik hoor wel vaker dat er wat probleempjes zijn in Catalina in ieder geval (welke je als het goed is sowieso niet hebt, anders had je geen iTunes meer).

Als ik tegen die probleempjes aanloop probeer ik altijd een oudere versie van iTunes ergens te fixen om te kijken of het daar wel op werkt.
Heb mijn beginpost aangepast, Asus K73S met W10 64x.

Ik vraag me af of een oudere versie werkt, een jaar geleden lukte het ook niet op mijn Acer Aspire Predator G7710 W10 x64, weliswaar met een iPhone 7, exact hetzelfde probleem.

Ik neem aan dat dat een oudere versie is dan die nu is te downloaden vanaf de website van Apple. Dus ik vraag me af of zo’n oudere versie gaat helpen.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

sowieso kan een origineel kabeltje of MFI al helpen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 23:14
RazorMaron schreef op zondag 29 maart 2020 @ 23:41:
Dit komt door het disconnecten/connecten tijdens het proces. Hoe fix ik dit?
Door een beter kabeltje te gebruiken en/of je telefoon neer te leggen en niet aan te raken tijdens het proces.

Kan je laptop voldoende stroom leveren op de USB poort? Haal anders eens wat andere apparaten ervan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Hackus schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:44:
sowieso kan een origineel kabeltje of MFI al helpen.
Bij zowel de iPhone 7 als de iPhone 4S originele kabeltjes gebruikt, bij de 7 zelfs 3 originele.
ikweethetbeter schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:51:
[...]

Door een beter kabeltje te gebruiken en/of je telefoon neer te leggen en niet aan te raken tijdens het proces.

Kan je laptop voldoende stroom leveren op de USB poort? Haal anders eens wat andere apparaten ervan af.
Zoals ook in de beginpost stond heb ik alle usb’s(dus ook alle andere apparaten) behalve de iPhone 4S of de 7 geconnect met de laptop, de rest ligt er allemaal vanaf.

Daarnaast ligt de telefoon ook stil.

Dit probleem heb ik ook op een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 23:14
@RazorMaron
De iPhone 4s kan al bijna 10 jaar oud zijn. Misschien is hij op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
ikweethetbeter schreef op woensdag 1 april 2020 @ 15:14:
@RazorMaron
De iPhone 4s kan al bijna 10 jaar oud zijn. Misschien is hij op!
Hij reageert anders wel als ik de telefoon oplaadt.

Maar waar ligt het dan aan bij de iPhone 7? Lijkt me sterk dat die niet op is. Ik gebruik hem dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-10 11:05
Wellicht dat er non originele onderdelen in zitten, wat vaak gebeurt op MP. Wellicht dat je het open kan maken en kijken welke onderdelen dat zijn en die vervangen. Maar of dat kosten technisch slim is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Oppernerd schreef op woensdag 1 april 2020 @ 20:46:
Wellicht dat er non originele onderdelen in zitten, wat vaak gebeurt op MP. Wellicht dat je het open kan maken en kijken welke onderdelen dat zijn en die vervangen. Maar of dat kosten technisch slim is??
Ik neem aan dat je het dan over de iPhone 4S hebt? De iPhone 7 is de abbo net van klaar namelijk.

Pagina: 1