Toon posts:

klote gf 2 gts geen vloeiende weergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hier al eerder een topic over. Mijn powercolor gf 2 gts geeft geen vloeiende weergave in games en met scrollen in IE5. In games zie je om de zoveel seconden een lijntje van overvloeing naar beneden net zoals bij het scrollen in mijn browser. Nieuwe drivers helpen geen ****. Iemand raad. 32 mb videogeheugen. ;(

Verwijderd

Topicstarter
't ligt toch niet aan mijn flatron van lg (776 fm) ??????

Verwijderd

Topicstarter
sorry beetje ongeduldig

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 23:21 schreef atothec het volgende:
sorry beetje ongeduldig
ken je wel stellen ja :) het is zaterdag avond, elk weldenkend mens zit lekker in de kroeg ofzo B-)
oftewel: wat doen we hier nog 8-)
maareh, on topic enzo: mijn ASUS GTS doet het zonder problemen, met detonator 12.x (kweenie eigenlijk). Misschien is je kaart brak? Ik zou er mee terug gaan.

Ehm, kijk ook eens naar je IRQ sharing spullen (staat in boekje v/h mobo), kan zijn dat ie een IRQ shared met iets anders, en dat het daarom mis gaat. Dit had ik ooit op mijn PII bordje (BX chipset), die hing om de 2 minuten enkele seconden volledig. Erg fijn was dat.

Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie. Toch binnenkort maar eens proberen met detonator maar dan kan ik gelijk mijn systeem opnieuw installen want ik heb zoiets al eens geprobeerd maar dan krijg je problemen met je system. Laten ze 14-jarigen ook al in de kroeg op zaterdagavond?

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 23:16 schreef atothec het volgende:
om de zoveel seconden een lijntje van overvloeing
klinkt meer als een te lage refresh rate, zal wel op 60Hz staan. Check dat ff en zet hem zonodig hoger

Verwijderd

Topicstarter
1024x768 @ 85 hz is genoeg voor een game, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat trouwens op agp 4x.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu de nieuwste nVidia detonator driver aan het downloaden voor win9x . Misschien dat het dan opgelost is.
Pagina: 1