Indicatie lampje accu blijft knipperen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Sinds kort valt me op dat het indicatie licht van mij accu aan de zijkant van mijn HP laptop (15-CS1855ND) knippert terwijl hij is uitgeschakeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wzfd6P2UuTZrxp9mwyckkIaYrVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RA5AOvR1JbeaIFP8vuRhxwmN.jpg?f=fotoalbum_large

Ook als ik de laptop aan het stroom zet knippert het witte lichtje ook, ipv dat het een constant oranje lampje is (voor het opladen). Ik heb de laptop nu 8 maanden, ik gebruik hem echt sporadisch dus het lijkt me sterk dat de accu nu al defect is. Het lijkt te zijn gebeurd nadat ik recent een bio update heb gehad, maar dit weet ik niet zeker.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb overigens nog garantie bij Media Markt maar voordat ik dat traject inga...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar is de laptop wel echt uitgeschakeld of staat ie in stand-by? Of is daar een ander ledje voor?
offtopic:
Hmm, @Verwijderd, ik zie dat je eigenlijk alleen maar vragen stelt, hier. Vind je het niet leuk om zelf ook eens wat bij te dragen? Kijk bijvoorbeeld eens tussen de Actieve Topics, daar staat vast wat tussen waar jij wat van weet of een mening over hebt. :)

[ Voor 63% gewijzigd door Room42 op 29-03-2020 22:51 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee staat niet op stand by.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is de accu los te koppelen? Doe dat eens en dan de aan-/uitknop indrukken. Uiteraard ook zonder netvoeding.
Als de accu niet los te koppelen is: Hou, ook zonder netvoeding, de aan-uitknop eens 10 seconden ingedrukt?

Doet ie het trouwens nog gewoon goed op de accu?

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 29-03-2020 23:08 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-09-2023
Beste Wessbundy,

Wat was er nu aan de hand met je hp laptop.
De mijne heeft namelijk precies hetzelfde?