Windows 10 muis en toetsenbord werken niet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-07 09:55
Mijn vraag
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem en zou echt niet weten hoe ik deze moet oplossen. Ik wilde me Windows 10 opnieuw installeren dat is gelukt alleen nu werkt me muis en me toetsenbord niet meer. Van alles geprobeerd en nu wil ik een nieuwe reset uitvoeren en kom wel in het installatie scherm alleen werkt me toetsenbord en muis nog steeds niet.... En die bios werkt het allemaal wel alleen dus niet als ik op Windows kom. Ik heb al geprobeerd om opnieuw te installeren vanaf USB stick maar muis en toetsenbord blijven niet werken er brand wel licht op me muis.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 13:52
Zitten ze in de achterkant via USB of ergens anders aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
Heb beide geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08:14

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Dit klinkt nu heel simpel:
Als je toetsenbord en muis via USB zijn aangesloten, haal de kabels eruit en plug ze terug in. Daarna gaat het besturingssysteem zoeken naar 'apparaatstuurprogramma's' en kijk dan of je ze kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Kraz

Saving the world

kippensok schreef op zondag 29 maart 2020 @ 19:48:
Mijn vraag
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem en zou echt niet weten hoe ik deze moet oplossen. Ik wilde me Windows 10 opnieuw installeren dat is gelukt alleen nu werkt me muis en me toetsenbord niet meer. Van alles geprobeerd en nu wil ik een nieuwe reset uitvoeren en kom wel in het installatie scherm alleen werkt me toetsenbord en muis nog steeds niet.... En die bios werkt het allemaal wel alleen dus niet als ik op Windows kom. Ik heb al geprobeerd om opnieuw te installeren vanaf USB stick maar muis en toetsenbord blijven niet werken er brand wel licht op me muis.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

...
Het kan zijn dat tijdens de installatie de USB3 poorten (vaak blauwe kleur) nog niet werken.
Heb je aan de achterkant ook nog 'zwarte' USB poorten?

Zo ja, probeer die eens. Probeer sowieso andere USB poorten aan de achterkant. 1 voor 1 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
Yes al geprobeerd, als ik in de bios ben werkt alles perfect bij het herstel scherm ook alleen als ik dus bij Windows kom nu zit ik in het eerste installatie scheren werkt er niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
Heel apart, ik heb de SSD naar me werk meegenomen en daar de installatie afgemaakt. Ik zal vanavond nog een keer thuis kijken, het lijkt wel of er problemen zijn tussen me drivers en de het moederbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensok
De bios gereset maar ook geen effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 17:32
Welk moederbord heb je?
En zijn er nog meer usb apparaten aangesloten?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1