I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-
Vraag
Beste antwoord (via herremolog op 29-03-2020 16:57)
Synology:
- NFS inschakelen, Media Server inschakelen.
- bij gedeelte mappen NFS rechten instellen , map selecteren en NFS drukken, dan vul je IP adres van je mediaspeler in.
Mediaspeler:
- Je vult bij NFS het IP adres in van je nas,
- verwijst naar de goede folder /volume1/video
Zorg ervoor dat je NAS een vast IP adres heeft, scheelt veel gedoe.
- bij gedeelte mappen NFS rechten instellen , map selecteren en NFS drukken, dan vul je IP adres van je mediaspeler in.
Mediaspeler:
Alle reacties
Synology:
Mediaspeler:
Mediaspeler:
Tenzij (maar allicht zit ik mis) de Mede8er alleen nog via SMB1 wil authenticeren?
Zoals @DutchTaz aangeeft zou NFS een optie zijn maar dan moet/heb je dus 2 "verschillende" manieren van benaderen. Windows 10 is vaak via SMB.
Zoals @DutchTaz aangeeft zou NFS een optie zijn maar dan moet/heb je dus 2 "verschillende" manieren van benaderen. Windows 10 is vaak via SMB.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mede8er heeft inderdaad SMB1 ondersteuning nodig.
Dank jullie wel voor jullie snelle antwoorden. Dit heeft me een week frustratie en zelf zoeken op internet gekost totdat ik nu maar hulp ging vragen.
De NFS functie werkt NU en kan dus mijn iso weer afspelen zonder deze allemaal over te moeten zetten OF naar ander videoformaat OF elke keer weer te kopieren op mijn samsung ssd t5)
Super ! Thanks!
De NFS functie werkt NU en kan dus mijn iso weer afspelen zonder deze allemaal over te moeten zetten OF naar ander videoformaat OF elke keer weer te kopieren op mijn samsung ssd t5)
Super ! Thanks!
I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-