Ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden en kan dan ook niet wachten om het te spelen? Nog meer die dit hebben?
ja ik ook. en ook bij andere spellen
Verwijderd
Ja GTA 3 is inderdaad niet het enige waar ik op wacht. Voorlopig staat Warcraft III bovenaan
Beetje aan verslaafd.
Ik ben op zoek naar Mechwarrior 4:Vengeance.
Het spel is al lang uit, maar ik kan het hier in nederland nergens vinden.
Ik ben een fan van de Mechwarrior/Battletech serie en heb dan ook alle Mechwarrior spellen. Allen MW4 en Mechcommander 2 nog niet.
Ik ben een fan van de Mechwarrior/Battletech serie en heb dan ook alle Mechwarrior spellen. Allen MW4 en Mechcommander 2 nog niet.
Verwijderd
Dude, zeg dan nietsOp zondag 05 augustus 2001 00:48 schreef Xtuv het volgende:
ja
laat ik ook eens een topic openen
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Verwijderd
ik ben ook erg benieuwd naar dit spel, gta2 is ook 1 van de weinige spellen die ik nog vaak speel...
Verwijderd
Ja het lijkt me wel leuk alleen ik heb screenshots gezien en de graphics schijnen wel minder te zijn... als ik de screenies moet geloven.
ok zal ik ook eens wat topics openen:Op zondag 05 augustus 2001 12:15 schreef brianpepejeans het volgende:
ja mag er dan helemaal niks meer gezegd worden?
Quake 4, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Unreal 3, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
SoF 2, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Driver 3, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Fifa 2002, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Midtown maddnes 3, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?

Cool komt driver 3 en midtownmadness 3?! w00t
Verwijderd
mechwarrior enOp zondag 05 augustus 2001 00:46 schreef FallenAngel666 het volgende:

zelfde
Verwijderd
Mee eensOp zondag 05 augustus 2001 00:09 schreef Bloodclot het volgende:
ja ik ook. en ook bij andere spellen
probeer dit eens:Op zondag 05 augustus 2001 00:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
http://elcheapo.nl/sr.fpl?bfid=99713014026876
of anders gewoon naar elcheapo gaan
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Ja ik kan ook niet wachten voorlopig hou ik het bij gta londen 1969 (te downloaden bij [..](gta2 was te easy)
[Geen warez links, denk erom! Lees de FAQ - Jotti]
[Geen warez links, denk erom! Lees de FAQ - Jotti]
Hij wil gewoon aanleiding geven tot een leuke discussie, en het is best leuk om iemand mening over dit onderwerp te vernemen, die van previewers wordt altijd verkleurd door sponsering etc. en dit is dus de perfecte plek om een objectieve mening van daan te halen.Op zondag 05 augustus 2001 16:18 schreef Xtuv het volgende:
[..]
ok zal ik ook eens wat topics openen:
Quake 4, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Unreal 3, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
SoF 2, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Driver 3, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Fifa 2002, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Midtown maddnes 3, ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden, meer mensen?
Neverwinter Nights, dat is waarop ik w8 net als HalfLife 2 en Warcraft III, allemaal toppers, alleen dit gevoel had ik ook bij Black&white 2 jaar op gew8 en dan dat
Waarschuwing voor PersistantEleganto wegens posten warez link.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Volgens mij worden de graphics wel mooi hoorOp zondag 05 augustus 2001 16:05 schreef SickBastard het volgende:
Ja het lijkt me wel leuk alleen ik heb screenshots gezien en de graphics schijnen wel minder te zijn... als ik de screenies moet geloven.
SoF 2 lijkt me idd wel vet, Quake 4 komt misschien niet eens, en Unreal 3 komt ook misschien niet eens. De rest wat je zegt zal wel, maar ik vond het grafspellen.Op zondag 05 augustus 2001 16:18 schreef Xtuv een hele hoop geblaat:
Het zal het nooit bij GTA1 halen! Dat was lekker old skool 2 dimensionaal racen, in een originele gameplay.
Nu driver min of meer hetzelfde heeft (alleen steeds in zelfde auto) en zelfs GTA3 naar de 3d gaat, zal het weer meer van hetzelfde worden.
Sjammer.
Zeker als je bedenkt dat mijn gta1 niet meer werkt op mijn duron 850
(Gaat allemaal te snel)
Nu driver min of meer hetzelfde heeft (alleen steeds in zelfde auto) en zelfs GTA3 naar de 3d gaat, zal het weer meer van hetzelfde worden.
Sjammer.
Zeker als je bedenkt dat mijn gta1 niet meer werkt op mijn duron 850
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
GTA 3 lijkt me echt een supertof spel... Maar de systeemeisen zijn zeker weer veel te hoog
.... Wanneer is btw de releasdatum?
ik vond de systeemeisen van GTA2 al zo hoog 
ik moest eerst ff wennen toen ik van GTA naar GTA2 overstapte, ik dnek dat het wel hetzelfde met 3 zal zijn.. aan het begin een beetje raar maar daarna supertof
ik moest eerst ff wennen toen ik van GTA naar GTA2 overstapte, ik dnek dat het wel hetzelfde met 3 zal zijn.. aan het begin een beetje raar maar daarna supertof
gta3 = volledig 3d, lekker !! Multiplay wordt nu nog veel leuker, hoogteverschillen e.d. stond in de PU van (??) 2 maand trug een stukje, snipen is ook van de partij !!
Deze plek is te koop.
Verwijderd
crap ehOp zaterdag 04 augustus 2001 23:10 schreef brianpepejeans het volgende:
Ik denk dat dit een heel mooi spel gaat worden en kan dan ook niet wachten om het te spelen? Nog meer die dit hebben?
*owjah, ik denk dat het wel leuk wordt hoor*

flikker toch op man, toch niet echt iemand die dat interreseert.
kom OF met info, OF met een interresant stukkie erover...
jezus...
Hou je een beetje in ja.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik vind eigenlijk wel dat ie een beetje gelijk heeft...hij had het alleen wat vriendelijker kunnen zeggenOp dinsdag 07 augustus 2001 17:15 schreef Type het volgende:
[..]
crap eh
*owjah, ik denk dat het wel leuk wordt hoor*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
flikker toch op man, toch niet echt iemand die dat interreseert.
kom OF met info, OF met een interresant stukkie erover...
jezus...
hoeveel stukken zijn er al op got met dit soort "polls"?
en dan van HEEL veel stukken software...
Ik dacht ook dat er iemand nieuws had.. helaas
Mwa, ik had die trailer nog niet gezien en heb me daarmee prima vermaakt. Nu nog wat linkjes en screenshots...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
sorry dat ik zo fel heb gereageerd
maar ja, zaken buitenaf (afgewezen door meisje, iig, dat kan ik uit haar actie opmaken
) maar dat hoor bij het algemeen forum
maarruh, ik bedoelde wat die gozer hier 2 berichten boven zei jah
maar ja, zaken buitenaf (afgewezen door meisje, iig, dat kan ik uit haar actie opmaken
maarruh, ik bedoelde wat die gozer hier 2 berichten boven zei jah
Pagina: 1