Bidforpower is niet meer :(

Pagina: 1
Acties:

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14
de lui van funimation hebben www.bidforpower.com gemailed dat ze de mod niet mogen uitbrengen. :(

dit is zeer fucked up. in mijn ogen zou dit de mooiste en beste quake3 mod op dit moment zijn. het zag er allemaal perfect uit. zelfs voor de non-dbz liefhebber was deze mod een must.

bfp was dus een total conversion van quake3 met als thema dragonball Z

er zijn nog screenshots te zien op www.bidforpower.com

ik heb rc2 op de computer staan. maar wat na rc3 kwam was ronduit waanzinnig cool!!! die lui hebben 1,5 jaar werk helemaal voor niets gedaan. dit zuigt echt zwaar.

fuckimation moet oprotten...

deze mod was voor 99% klaar en alles werd een beetje afgerond.

Ik wens chris en de rest van zijn crew veel sterkte toe. :'(

Verwijderd

ik geloof dat de term "foxed" is...
mja gebeurd wel vaker, niets aan te doen.. hopen dat het team niet bij de pakken neer gaat zitten en gauw aan een nieuw project begint....

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Ze releasen de mod dus nu wel binnenkort maar zeggen dat hij gewoon geleaked is...
het min punt hiervan is is dat er geen nieuwe phases uitkomen.

Dit is ergens in maart gezegt op het forum :)

Verwijderd

Het is nog niet helemaal duidelijk of ie nou wel of niet gecancelled is.. check de forums nog maar. Funi doet idd moeiljik maar ze doen alles om er voor te zorgen dat ie wel wel komt. Tot die tijd blijft ik wel RC3 spelen >:)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:12

Flexx

This side up

idd.
En ander gewoon illegaal uitbrengen.

En laat Funimation maar eerst de uitzend rechten hier in Nederland weer vrijgeven aan CN zodat ze verder kunnen met uitzenden, het is toch van de gekken dat CN nederland het niet meer uit mag zenden en dat CN US het wel mag.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 21:53

WoutF

Hoofdredacteur
zit zuigt zwaar maar zat er wel heel erg aan te komen, toch kut :(

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Was de enige reden waarom ik Q3 op mijn compie wou hebben. mrrrf snif ;(

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 23:45 schreef Flexx het volgende:
idd.
En ander gewoon illegaal uitbrengen.

En laat Funimation maar eerst de uitzend rechten hier in Nederland weer vrijgeven aan CN zodat ze verder kunnen met uitzenden, het is toch van de gekken dat CN nederland het niet meer uit mag zenden en dat CN US het wel mag.
Ik kan hiet niet eens CN ontvangen :(

Maar ze hadden de rechten toch al voor elkaar, teminste dat had ik bergrepen. :?

• Bloodclot
ik heb eigenlijk quake3 ook aangeschaft voor dit soort mods.

nouja urban terror is er ook nog.
en navy seals zal ook wel nooit uitkomen.

Verwijderd

achtelijk gewoon ik heb wel RC2.9 lijkt al aardig op RC3 maar zonder bendy beams en die rotsen die omhoog komen en bubbles in water bij chargen en boven vliegen !
kut streek hey maar waarom zouden ze em niet gewoon releasen hoe wou Funinatie achter adress en alles komen van chris en co. ??

(doe maar niet met nieuw project beginnen krijgen we dit zelfde gezeik over 3 jaar weer :( )

ps. is de hele website nu weg of ligt het aan mijn compu ?

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Doet het nog steeds (site)

Hum,
Chris
Bid For Power has received a cease and desist order but we have not been shutdown or cancelled. An official announcement concerning the situation will be made tomorrow night.
Is er nog hoop, ;( of *D

Verwijderd

He godver, dat wou ik ook net neer gaan zetten :( :P
Op zondag 05 augustus 2001 01:04 schreef LooneyD het volgende:
achtelijk gewoon ik heb wel RC2.9 lijkt al aardig op RC3 maar zonder bendy beams en die rotsen die omhoog komen en bubbles in water bij chargen en boven vliegen !
1: 2.9????????
2: Die bendy beamz en die rotsen die omhoog komen bij chargen enz zitten ook nog niet in de uitgelekte RC3 (ik kan het weten >:) )

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zondag 05 augustus 2001 01:10 schreef DMaarten het volgende:
He godver, dat wou ik ook net neer gaan zetten :( :P
Weet ik, dacht moet snel zijn. >:)

Verwijderd

[b]
1: 2.9????????
2: Die bendy beamz en die rotsen die omhoog komen bij chargen enz zitten ook nog niet in de uitgelekte RC3 (ik kan het weten >:) )
wedde van wel !

check maar h**p://24.130.181.74/

oops ben nu waarschijnlijk illegaal bezig (sorry)

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 01:11 schreef Vae_Victis het volgende:

[..]

Weet ik, dacht moet snel zijn. >:)
eikel ;) :P

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 01:14 schreef LooneyD het volgende:

[..]

wedde van wel !
Ik heb de uitgelekte RC3 hier, speel hem elke dag en hier zit het er nog niet in. In de final komt het wel te zitten.

Verwijderd

dat zeg ik maar jij hebt waarschijnlijk ook RC 2.9 alleen heet die gewoon RC3 als je em download

Verwijderd

ze hebben trouwens op die site ook een stoere model voor gohan dat als ie Miljoen haalt SSJ wordt

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 01:16 schreef LooneyD het volgende:
dat zeg ik maar jij hebt waarschijnlijk ook RC 2.9 alleen heet die gewoon RC3 als je em download
Er staan in de readme en in Q3 dat het RC3 is .. maar ik zal wel ff op die site kijken of ie daar gedownd kan worden.. :)

leuke site.. staat er wel download dit en download dat.. maar staan er weer geen links bij |:(

Wat is dat trouwens voor onzin op die site dat je RC2 nodig hebt om RC3 te kunnen spelen :? Ik hem alleen RC3 gedaan zonder RC2 en het werkt perfect :?

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 01:18 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Er staan in de readme en in Q3 dat het RC3 is .. maar ik zal wel ff op die site kijken of ie daar gedownd kan worden.. :)
ook dat ja maar weet je hoeveel versies er van elke RC
nou ja gaat nergens over dit het is niet hoe het hoort ! heb jij trouwens ook van die grijs/zwarte hoofden en goku lichamen bij character select screen na het updaten naar weet ik veel die nieuwste Q3 patch 1.29H of zo

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zondag 05 augustus 2001 01:18 schreef DMaarten het volgende:

leuke site.. staat er wel download dit en download dat.. maar staan er weer geen links bij |:(
lees dit
This build is the FULL rc3. Floating rocks, bendy beams, you name it.

To install: Get rid of your previous versions. Then run the installer EXE and install into /bfp/. This will install the first half of it. Then, download md3-vegeta0.pk3 (this is the new vegeta) and throw it into your BFP directory. Then you need to download bfp1.pk3 and put that in your BFP directory as well (thats for bendy beams!) To turn on bendy beams, in the BFP options put the "beam complexity" meter all the way to the right. As a final touch grab the new and improved bfp0.pk3 and replace your old one for the new attack icons (they rock).

Verwijderd

Met alle patches van Q3 boven 1.27g heb ik alleen vegeta als keuze in modellen.. daarom speel ik ook met 1.27, ik heb q3 toch alleen voor bfp :P

Verwijderd

das nieuw :? ik ga ff checken !!

thnx !

Verwijderd

Ik down die RC2 van de site wel en pleur de versie van Rc3 die ik nog op m'n comp heb staan er wel overheen.. het moet maar gewoon werken zo anders pech(dingen moeten niet TE ingewikkeld worden) ;)

Verwijderd

als ut me lukt om RC3 met bendy beams en alles aan de praat te krijgen laat ik het jullie weten !

mzzls

ICQ 61778131

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 21:53

WoutF

Hoofdredacteur
grr, ok, wedden dat het nu een officiele game gaat worden en de winkel in gaat :(

Verwijderd

Die skin dat Gohan SSJ kan worden ROCKS!!
ik las trouwens net dit.. nog meer verwarring
Hey man love the site, but when i installed your
RC3 the bendybeams and rocks still didnt show up. What can i do?
Xeno's
answer: I cant stress this enough! The file listed as RC3 on my site, and the
files listed as RC3 on EVERY site, are really RC2.8 or RC2.9! They are
only refferred to as RC3 because they're so close to the actual
RC3! Nobody has bendybeams or floating rocks yet!
Eerst staat er dat je een file moet downloaden voor de bendy beams, dan staat er weer dat NIEMAND ze nog heeft.. vage boel.. maaarja.. hou ons op de hoogte of het je wel of niet gelukt is aub :P

Nou nog 2 dingentjes..
1: Hoe krijg je die fps teller weg in de rechterbovenhoek? Zal vast wel een console commando voor zijn maar goed.. die weet ik dus niet ;)
2: Iemand al een oplossing gevonden voor die vreselijk irritante geluiden in de menu's?

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik zit dus echt niet in die hele DBZ zooi (heb er een paar afleveringen van gezien, that's all)

maar waarom pleuren ze de source niet op het net om het zo te redden dean gaat er iemand anders mee hopelijk mee verder(beetje a la jailbreak of in mindere mate falcon 4.0)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

[topic=198262]

hier staat(of stond) geloof ik nog wat

Verwijderd

fps weg krijgen kan in een cfg filetje weet de commando niet zo iets van lagmeter op 0 zetten en geluidjes uhm probeer ze een te deleten !!! pakxplr downen en uit de pak flikeren

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 12:02

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb een halve bendy beam MAAR WEL FLOATING ROCKS bij het ki chargen :)
Onder water ook die bubbeltjes erbij.
Die bendy beam is bij mij overigens alleen aan het uiteinde.

Verwijderd

Hangt niet van de lengte van de straal af of zo :? Ik noem ook maar wat..

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Moet je in options beam complexity (ofzo iets) helemaal hoog zetten las ik ergens. Ik heb hem zelf nog niet..alles waar ie op staat ligt plat.

dunno

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-12-2025
Als ik Funimation was dan had ik net zo moeilijk gedaan :) Waar veel geld te verdienen valt gebeurt dit simpelweg.

En dat CN hier geen DBZ meer mag laten zien: dan moeten ze er maar voor betalen! Mensen kijken toch naar DBZ?! Betaal dan die rechten gewoon en ga niet lopen blaten...

Maaruh topic.... ja gewoon illegaal spelen, dat is iets wat wij als consumenten namelijk in de hand hebben >:)

Verwijderd

Laat maar is al opgelost maar waarom kan ik maar 1 mannetje spelen ??? bug?

Verwijderd

Die BFPinstall doet het niet bij mij :(

als hij die pak0 moet extracten zegt 'ie dat 'ie dat niet kan, en kickt 'ie me weer naar windows !

hoe komt dat SickNick :) ik dacht dat hij bij jou wel werkte ? :?

Verwijderd

Zie twee postings hierboven

Verwijderd

wat moet ik daar zien dan ?

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 11:48 schreef Boontje het volgende:
wat moet ik daar zien dan ?
LOL was niet op jouw vraag bedoeld :)

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 00:01 schreef Boontje het volgende:
Die BFPinstall doet het niet bij mij :(

als hij die pak0 moet extracten zegt 'ie dat 'ie dat niet kan, en kickt 'ie me weer naar windows !

hoe komt dat SickNick :) ik dacht dat hij bij jou wel werkte ? :?
Misschien lullig maar ik denk dat je opnieuw moet downloaden file corrupt misschien.

Verwijderd

het was al moeilijk om hem te bemachtigen ! :(

iemand nog een goed idee waar ik 'em opnieuw kan halen ? (de goede versie)
mail effe naar dikkkers@hotmail.com

• Bloodclot
plz request niet..

er is nog hoop. phase1 wordt denk ik nog uitgebracht. maar phase2 wordt moeilijk.

in phase2 komen rpg elementen te zitten. zou best kicken zijn :) maarja, funi moet dit wel toestaan.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 12:38 schreef Boontje het volgende:
het was al moeilijk om hem te bemachtigen ! :(

iemand nog een goed idee waar ik 'em opnieuw kan halen ? (de goede versie)
mail effe naar dikkkers@hotmail.com
*kuch* E-mail *kuch*

>:)

Verwijderd

>:) *kuchikhebhemdankjewelkuch* >:)

Verwijderd

*kuch* no prob >:) *kuch*

Verwijderd

ze willen toch een dbz spel uitbrengen?
ik snap niet dat funimation niet gewoon q3 licensie koopt en die jongens verder helpt :?
Pagina: 1