Welke laptopstandaard (en eventueel scherm)

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 16:07
Gezien de huidige situatie werk ook ik inmiddels 3 weken vanuit huis. Voor mijn werk prima te doen. Alles is remote te benaderen..

Nu zit ik al 3 weken op mijn laptop te werken. Ergonomisch niet het meest verantwoord. Heb thuis nog wel een 23 inch Samsung scherm staan maar daar werkt vooral mijn vriendin met haar MacBook op.

Ik ben dus opzoek naar een laptopstandaard die voor nu thuis en eventueel na de coronamaatregelen ook weer mee kan in de rugzak zodat ik ook op locatie ergonomisch kan werken.. muis en toetsenbord zijn. Eschikbaar of worden separaat aangeschaft..

Welke stand gebruiken jullie en is tevens zodanig in te klappen dat het makkelijk mee?

Eventueel ben ik nog opzoek naar een mooi 4K scherm als vervanging voor de oude Samsung.. niet primair het doel maar heb je toevallig een tip dan houd ik me aanbevolen..

Voor de stands al gekeken op de bekende webwinkels (bol/coolblue/ergoshop) maar kom niet echt zeer praktische stands tegen die gemakkelijk mee te nemen zijn...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 16:07
Als een mod het topic kan verplaatsen naar componenten advies.. bij nader inzien past het topic daar beter..

...

Dit topic is gesloten.