Sinds telenet de fm switch gedaan heeft ben ik overgestapt op Dab+ wegens slechte ontvangst met binnenhuis fm antenne. De Dab antenne heb ik wel moeten verlengen naar een buitenmuur voor betere ontvangst. Maar zoals bekend is geeft dab+ ofwel goed signaalontvangst of helemaal geen. En die geen is meer standaard geworden hier in huis. De versterker Onkyo TX 8250 voldeed nochtans aan alle verwachtingen.
Ik ben dus op zoek gegaan naar een internetradioservice, TuneIn is standaard op de Onkyo net als Spotify.
Ik heb nu bij beide een premium proefabonnement, de TuneIn voor de radiozender en Spotify voor mijn eigen en voorgestelde playlists. Maar wat ik nu eigenlijk zoek is een service die beide mogelijkheden aanbied zodanig dat ik maar 1 abonnement hoef te nemen. Maar ofwel kijk ik er over ofwel bestaat zoiets niet.
Graag jullie ervaringen!
Ik ben dus op zoek gegaan naar een internetradioservice, TuneIn is standaard op de Onkyo net als Spotify.
Ik heb nu bij beide een premium proefabonnement, de TuneIn voor de radiozender en Spotify voor mijn eigen en voorgestelde playlists. Maar wat ik nu eigenlijk zoek is een service die beide mogelijkheden aanbied zodanig dat ik maar 1 abonnement hoef te nemen. Maar ofwel kijk ik er over ofwel bestaat zoiets niet.
Graag jullie ervaringen!
:strip_exif()/f/image/tL7MrJkO8DSgHctnNKAdt5Oi.jpg?f=fotoalbum_large)