Mijn vraag
Ik heb een mediaspeler ( een windows pc onder de tv) met 4 HDD
1 ervan is een 'movie en serie' schijf van WD blue 4 terrabyte
Nu heb ik ook een 'backup' schijf die niet standaard in de mediaspeler zit en deze is ook dezelfde type WD blue 4 terrabyte (zie foto)
Nu heb ik even mijn backup in de plaats van de 'serie en movie' schijf gestoken in de mediaspeler maar krijg een error op deze schijf. hij vindt dat dit mijn 'movie en serie' schijf is maar data is niet leesbaar.
Heb hem nu ook in een externe reader gestoken en hij blijft het label 'movies & series' behouden zonder dat deze leesbaar is.
in een partitiemanager staat hij gelabeld als movie en series maar toegang is geweigerd in verkenner. Dit was dus mijn 'backup' schijf.
Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets want ben nu heden mijn backup kwijt en de falende HD waarvan ik een backup wou nemen ( gameschijf) is ook kapot)
Ik heb dit nog nooit gezien dat windows deze schijf zelf veranderd van label
Wie kan me helpen
alvast Bedankt
Tom
Ik heb een mediaspeler ( een windows pc onder de tv) met 4 HDD
1 ervan is een 'movie en serie' schijf van WD blue 4 terrabyte
Nu heb ik ook een 'backup' schijf die niet standaard in de mediaspeler zit en deze is ook dezelfde type WD blue 4 terrabyte (zie foto)
Nu heb ik even mijn backup in de plaats van de 'serie en movie' schijf gestoken in de mediaspeler maar krijg een error op deze schijf. hij vindt dat dit mijn 'movie en serie' schijf is maar data is niet leesbaar.
Heb hem nu ook in een externe reader gestoken en hij blijft het label 'movies & series' behouden zonder dat deze leesbaar is.
in een partitiemanager staat hij gelabeld als movie en series maar toegang is geweigerd in verkenner. Dit was dus mijn 'backup' schijf.
Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets want ben nu heden mijn backup kwijt en de falende HD waarvan ik een backup wou nemen ( gameschijf) is ook kapot)
Ik heb dit nog nooit gezien dat windows deze schijf zelf veranderd van label

Wie kan me helpen
alvast Bedankt
Tom
:strip_exif()/f/image/k3o8gjNq9eH3opgJLvnZaWiZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door fleu op 28-03-2020 20:39 ]