Kijk in de maintenance manual. Daar staat -zoals wel vaker bij Lenovo- heel duidelijk uitgelegd hoe je de laptop openmaakt en welke schroeven er gebruikt zijn.
https://download.lenovo.c..._110-17ikb_hmm_201609.pdf
Als ik snel kijk, heb je volgens mij de optical drive nog niet verwijderd. Bovendien zitten er onder het toetsenbord nog 3 schroeven en moet de connector van de batterij los. Je moet eerst het toetsenbord verwijderen. Dat doe je door de 2 schroeven tussen de batterij en de ventilatieroosters (volgens mij zijn dit de enige schroeven die niet aan de rand zitten) los te schroeven. Dat heb je als ik het goed kan zien al gedaan.
Daarna moet je voorzichtig het toetsenbord losmaken. Het makkelijkste gaat dat met een pasje. Wrik het pasje langs het toetsenbord. LET OP: het toetsenbord zit aan een riboncable vast, ga niet als een idioot aan het toetsenbord trekken, maar haal eerst de riboncable los.
De optische drive zit met een klein schroefje vast. De connector van de batterij zit onder het toetsenbord.
Beter kan ik het niet uitleggen. Maar alles staat dus in de handleiding en je kunt op YouTube naar filmpjes zoeken hoe ze het toetsenbord loshalen. Dat is vaak vergelijkbaar.
YouTube: Lenovo IdeaPad z510 - Disassembly and cleaning
[
Voor 85% gewijzigd door
hoi1234 op 29-03-2020 12:08
]