Hi,
Ik heb afgelopen vrijdag naar aanleiding van mijn vorige topic een https://tweakers.net/pric...gtx-1660-super-oc-6g.html gekocht te samen met een nieuwe voeding.
Nu werkte het systeem gisteren nog prima op de DP aansluiting, heb letterlijk 12 uur achter elkaar kunnen gamen. Echter vanochtend krijgt mijn beeldscherm plots geen signaal meer via de DP aansluiting. Nu zie ik online wel topics over hun bios updates maar aangezien ik daar geen ervaring mee hebt en daar dus een beetje angstig voor ben hoop ik dat jullie mij hier advies bij kunnen geven of dit nodig is en het misschien niet ergens anders aan ligt.
* Displayport geeft geen signaal (meer) aan beeldscherm (geen van de 3 poorten)
* HDMI doet het wel mits ik eerst mijn PC een tijdje uit zet
* Beeldscherm een tijd losgekoppeld van DP en voeding, dit maakt ook geen verschil. Aangezien hij het gisteren nog deed op DP en nu nog steeds op de HDMI verwacht ik ook niet dat het aan het beeldscherm ligt.
Ik ga nu mijn oude videokaart weer installeren om te kijken of deze het wel correct doet om zo de kabel uit te kunnen sluiten. Aangezien de kabel splinternieuw is verwacht ik daar geen problemen in maar je weet het nooit.
Mijn specs en mijn vorige topic:
Gaming PC upgrade
CPU: Intel Core i5-6500
GPU: Geforce GTX-1660-Super-OC-6G (Nvidia GTX 1060-3GB)
SSD: Intel 600p Series NVMe PCIe M.2 128GB
HDD: Seagate Barracuda 7200.14 1TB
RAM: Kingston 9905622-058.A00G 2x8GB
MBD: Gigabyte GA-B150M-HD3
PSU: Cooler Master MWE 550W Bronze V2
MON: Asus VG248QE, 144 Hz
CSG: Sharkoon DG7000
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb afgelopen vrijdag naar aanleiding van mijn vorige topic een https://tweakers.net/pric...gtx-1660-super-oc-6g.html gekocht te samen met een nieuwe voeding.
Nu werkte het systeem gisteren nog prima op de DP aansluiting, heb letterlijk 12 uur achter elkaar kunnen gamen. Echter vanochtend krijgt mijn beeldscherm plots geen signaal meer via de DP aansluiting. Nu zie ik online wel topics over hun bios updates maar aangezien ik daar geen ervaring mee hebt en daar dus een beetje angstig voor ben hoop ik dat jullie mij hier advies bij kunnen geven of dit nodig is en het misschien niet ergens anders aan ligt.
* Displayport geeft geen signaal (meer) aan beeldscherm (geen van de 3 poorten)
* HDMI doet het wel mits ik eerst mijn PC een tijdje uit zet
* Beeldscherm een tijd losgekoppeld van DP en voeding, dit maakt ook geen verschil. Aangezien hij het gisteren nog deed op DP en nu nog steeds op de HDMI verwacht ik ook niet dat het aan het beeldscherm ligt.
Ik ga nu mijn oude videokaart weer installeren om te kijken of deze het wel correct doet om zo de kabel uit te kunnen sluiten. Aangezien de kabel splinternieuw is verwacht ik daar geen problemen in maar je weet het nooit.
Mijn specs en mijn vorige topic:
Gaming PC upgrade
CPU: Intel Core i5-6500
GPU: Geforce GTX-1660-Super-OC-6G (Nvidia GTX 1060-3GB)
SSD: Intel 600p Series NVMe PCIe M.2 128GB
HDD: Seagate Barracuda 7200.14 1TB
RAM: Kingston 9905622-058.A00G 2x8GB
MBD: Gigabyte GA-B150M-HD3
PSU: Cooler Master MWE 550W Bronze V2
MON: Asus VG248QE, 144 Hz
CSG: Sharkoon DG7000
Alvast bedankt voor de hulp.