Hi Tweakers!
Ik heb in de afgelopen jaren ontzettend wat hardware opgebouwd. Nu ligt dit in verschillende dozen en wat gereedschapskisten verspreid.
Ik heb onder andere:
- Veel 'breekbaar' arduino hardware spul.
- Snoeren, snoeren, snoeren!
- (externe) harde schijven, disk drives muizen / toetsenbord.
- USB Sticks, SD kaartjes, converters en kleinere meuk.
- Console spullen. Extra controllers, snoeren, games etc.
Nu is het een ideale tijd voor een schoonmaak waar ik alles 'netjes' zou willen opruimen. Ik zoek me elke keer weer een ongeluk in verschillende dozen waarbij alle snoeren elke keer weer door elkaar vervlochten zitten. Nu dacht ik: doe alle snoeren bij elkaar! Maar anderzijds: misschien handiger om te categoriseren per console/type hardware.. lastig! En in wat voor type kastje/bureau gooi je dat dan? Ik wordt ook helemaal gek van het zoeken op de knieën bijvoorbeeld.
Hoe slaan jullie je hardware op? Wellicht wat tips/foto's/aankooplinkjes voor deze tweaker?
Mvg,
Jesse
Ik heb in de afgelopen jaren ontzettend wat hardware opgebouwd. Nu ligt dit in verschillende dozen en wat gereedschapskisten verspreid.
Ik heb onder andere:
- Veel 'breekbaar' arduino hardware spul.
- Snoeren, snoeren, snoeren!
- (externe) harde schijven, disk drives muizen / toetsenbord.
- USB Sticks, SD kaartjes, converters en kleinere meuk.
- Console spullen. Extra controllers, snoeren, games etc.
Nu is het een ideale tijd voor een schoonmaak waar ik alles 'netjes' zou willen opruimen. Ik zoek me elke keer weer een ongeluk in verschillende dozen waarbij alle snoeren elke keer weer door elkaar vervlochten zitten. Nu dacht ik: doe alle snoeren bij elkaar! Maar anderzijds: misschien handiger om te categoriseren per console/type hardware.. lastig! En in wat voor type kastje/bureau gooi je dat dan? Ik wordt ook helemaal gek van het zoeken op de knieën bijvoorbeeld.
Hoe slaan jullie je hardware op? Wellicht wat tips/foto's/aankooplinkjes voor deze tweaker?
Mvg,
Jesse
[ Voor 6% gewijzigd door KirovAir op 28-03-2020 14:48 ]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."