Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is bedoeld voor een collega die graag een high-end systeem/workstation wil om op te gamen en om het programma Lumion tot zijn volle recht te kunnen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget zal rond de €4000 liggen. Er zal later nog geïnvesteerd worden in een Monitor en andere randapparatuur is aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De PC moet van de grond af aan worden samengesteld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart met 11GB geheugen en 64gb aan werkgeheugen zijn met een programma als Lumion gewenst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eerst een opzet gemaakt met een Intel I9 en Nvidia RTX 2080TI, deze geven namelijk de hoogste benchmark scores op de website van Lumion.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal ook gebruikt worden om te gamen.
Ga je overklokken?
De gebruiker zal de PC niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
De man wil graag een High-end opstelling waar hij nog even mee vooruit kan, hij wil niet meer dagen moeten wachten tot een render klaar is van een project die hij heeft gemaakt. Graag zou ik jullie mening en visie willen over het systeem wat ik heb samengesteld en of alles toereikend is voor deze eisen en of alles een beetje klopt. Alvast bedankt
De opzet hoe ik hem heb gemaakt:
Dit systeem is bedoeld voor een collega die graag een high-end systeem/workstation wil om op te gamen en om het programma Lumion tot zijn volle recht te kunnen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget zal rond de €4000 liggen. Er zal later nog geïnvesteerd worden in een Monitor en andere randapparatuur is aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De PC moet van de grond af aan worden samengesteld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart met 11GB geheugen en 64gb aan werkgeheugen zijn met een programma als Lumion gewenst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eerst een opzet gemaakt met een Intel I9 en Nvidia RTX 2080TI, deze geven namelijk de hoogste benchmark scores op de website van Lumion.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal ook gebruikt worden om te gamen.
Ga je overklokken?
De gebruiker zal de PC niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
De man wil graag een High-end opstelling waar hij nog even mee vooruit kan, hij wil niet meer dagen moeten wachten tot een render klaar is van een project die hij heeft gemaakt. Graag zou ik jullie mening en visie willen over het systeem wat ik heb samengesteld en of alles toereikend is voor deze eisen en of alles een beetje klopt. Alvast bedankt
De opzet hoe ik hem heb gemaakt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-10920X Boxed | € 799,- | € 799,- |
1 | Moederborden | Asus Prime X299-A | € 286,25 | € 286,25 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | € 1.289,90 | € 1.289,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black | € 149,03 | € 149,03 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,55 | € 74,55 |
1 | Geheugen intern | HyperX Predator HX426C13PB3K4/64 | € 316,57 | € 316,57 |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,61 | € 114,61 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.137,81 |