Beste Tweakers,
Al een tijd zit ik te denken een nieuwe PC te komen, voornamelijk voor gaming, welke ik zou willen aansluiten op mijn TV (een LG 49SJ810V). Zie ook de vragen hieronder.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gaming, ik speel veel games zoals Total War, Hearts of Iron IV maar zou ook bijvoorbeeld FIFA of shooters willen kunnen spelen op hoge graphics settings. Graphics en soepele performance zijn het belangrijkst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil als scherm mijn tv gebruiken (LG 49SJ810V).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
met name de PC zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst als het mogelijk is een kleine behuizing, verder indien mogelijk zo min mogelijk RGB onzin.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies ten aanzien van of de samenstelling die ik heb gemaakt goed is, of dat er componenten beter aangepast kunnen worden; tevens is het uberhaupt een goed idee om de PC aan (deze) TV aan te sluiten, zijn er dingen die ik over het hoofd zie die maken dat dat uberhaupt niet handig is?
Hieronder mijn samengestelde systeem:
Alvast dank voor jullie hulp!
Al een tijd zit ik te denken een nieuwe PC te komen, voornamelijk voor gaming, welke ik zou willen aansluiten op mijn TV (een LG 49SJ810V). Zie ook de vragen hieronder.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gaming, ik speel veel games zoals Total War, Hearts of Iron IV maar zou ook bijvoorbeeld FIFA of shooters willen kunnen spelen op hoge graphics settings. Graphics en soepele performance zijn het belangrijkst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil als scherm mijn tv gebruiken (LG 49SJ810V).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
met name de PC zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst als het mogelijk is een kleine behuizing, verder indien mogelijk zo min mogelijk RGB onzin.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies ten aanzien van of de samenstelling die ik heb gemaakt goed is, of dat er componenten beter aangepast kunnen worden; tevens is het uberhaupt een goed idee om de PC aan (deze) TV aan te sluiten, zijn er dingen die ik over het hoofd zie die maken dat dat uberhaupt niet handig is?
Hieronder mijn samengestelde systeem:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 458,- | € 458,- |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-I Gaming | € 169,27 | € 169,27 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 834,05 | € 834,05 |
1 | Behuizingen | Kolink Rocket | € 168,99 | € 168,99 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB | € 185,13 | € 185,13 |
1 | Voedingen | Corsair SF750 (2018) | € 150,95 | € 150,95 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 257,05 | € 257,05 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.223,44 |
Alvast dank voor jullie hulp!