Samsung Galaxy S20-serie Review - Dual Sim en Antenne

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:13
@Andrasman Samsung Galaxy S20-serie Review, reviews: Samsung Galaxy S20-serie - Nog altijd de allemansvriendjes?

Ik zie in de specs een vermelding van Dual Sim staan, is het mogelijk dit uit te breiden met het soort Dual Sim en eventueel tegelijkertijd frequentiebanden verschillen?

Mijn huidige Samsung Note 8 Dual Sim heeft namelijk op een sim 4g, 3g en 2g, maar op de andere sim alleen 3g en 2g. Softwarematig kan ik wel aanwijzen welke Sim de 4G krijgt, maar beide werkt niet. Ergo op vakantie (en soms ook in Nederland) heeft een sim wel bereik, de andere niet.

Hoe zit dat op de nieuwe toestellen met 5g, 4g, 3g en 2g? Kan het daar wel op beide kaarten tegelijkertijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Klopt inderdaad, dat is best irritant ook. Gelukkig hebben de meeste toestellen een jaar of twee of iets langer geleden ingevoerd dat je op beide sims 4g kunt gebruiken. Of dat nu bij 5g weer een ding is, is een hele goede vraag, maar helaas niet een waar ik het antwoord op heb of kan checken nu.

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Andrasman schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 16:48:
Klopt inderdaad, dat is best irritant ook. Gelukkig hebben de meeste toestellen een jaar of twee of iets langer geleden ingevoerd dat je op beide sims 4g kunt gebruiken. Of dat nu bij 5g weer een ding is, is een hele goede vraag, maar helaas niet een waar ik het antwoord op heb of kan checken nu.
@Andrasman in de maattabel in het artikel dataset bij de ultra de maten van de gewone s20 vermeld.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:09

darkrain

Moderator Discord / TFV & AWM

Geniet

Andrasman schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 16:48:
Wellicht nog nuttig, dit is inderdaad nu ook nog een dingetje. Gisteren esim toegevoegd en die kreeg met geen mogelijkheid 5g zolang de andere echte sim dat nog had.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Ik heb dat nog even toegevoegd op de specs-pagina en de afmetingen verbeterd in de tabel. Bedankt @darkrain en @reyals

Andrasman