Ik heb hier thuis een netwerkje met 3 computers, dat ik vooral gebruik om mijn internet (ISDN) verbinding te delen.
Nu heb ik een probleem tussen mijn server en een laptop die in het netwerk hangt.
Op de server draait win2k prof.
op de laptop win95.
op beide heb ik de "netwerkzooi" geinstalleerd, en het internet werkte ook op beide pc's tot voor kort.
Ik kon opeens niet meer internetten op de laptop, dus ik probeerde te pingen.
Toen kreeg ik de volgende melding "PING : Transmit failed, error code 10091."
ik heb de search gebruikt en uitgevoerd wat er allemaal bij stond (ws2bakup en daarna winsock 2 installeren) maar dat helpt allemaal niet. Als ik winsock 2 weer probeer te installeren zegt hij dat ik eerst ws2bakup uit moet voeren, maar dat had ik dan al gedaan.
Ook alle "netwerkzooi" opnieuw installeren helpt niet
Iemand misschien een oplossing??
Bedankt!!
Nu heb ik een probleem tussen mijn server en een laptop die in het netwerk hangt.
Op de server draait win2k prof.
op de laptop win95.
op beide heb ik de "netwerkzooi" geinstalleerd, en het internet werkte ook op beide pc's tot voor kort.
Ik kon opeens niet meer internetten op de laptop, dus ik probeerde te pingen.
Toen kreeg ik de volgende melding "PING : Transmit failed, error code 10091."
ik heb de search gebruikt en uitgevoerd wat er allemaal bij stond (ws2bakup en daarna winsock 2 installeren) maar dat helpt allemaal niet. Als ik winsock 2 weer probeer te installeren zegt hij dat ik eerst ws2bakup uit moet voeren, maar dat had ik dan al gedaan.
Ook alle "netwerkzooi" opnieuw installeren helpt niet
Iemand misschien een oplossing??
Bedankt!!