Toon posts:

sblive piept alleen maar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
m'n sblive player 5.1 geeft als enige geluid een piep. het maakt niet uit of het wavjes zijn of mp3's en ook niet of het winamp is, mediaplayer of de geluidsschema's in configuratiescherm (win98), alles komt eruit alsof het een pc-speaker is.
Een audio-cd speelt ie wel goed af.

nu heb ik al de kaart in verschillende slots gehad en ook in m'n ouwe p3 450 met een abit be6, maar steeds hetzelfde. de drivers worden goed geinstalleerd, er worden verder geen conflicten ofzo aangegeven, maar ik krijg er gewoon geen geluid uit. Ook heb ik al 3 verschillende sets boxen geprobeerd, dus daar kan het ook niet aan liggen.

wat te doen? toch maar terugsturen? of is het eigenlijk weer heel simpel, maar komt een newbie er weer net niet op :)

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:22

SmidsY

hallo!?.............

zitten de interen audiokabeltjes goed? had laatst een reparatie waar de spdif op verkeerde aansluiting van dvd zat zorgde ervoor dat in windows bij afspelen geluid hinderlijk piepte.

veel suc6 verder

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

Topicstarter
kabeltjes zitten goed. :) het is ook niet dat er bij het afspelen een piep komt, als je iets afspeelt, wordt het geluid omgezet in een piep, die soms iets van hoogte veranderd, maar verder gewoon constant is en net zolang duurt als het oorspronkelijke fragment.