Aangezien vrijwel iedere build hier gemaakt wordt voor een game pc / dure workstation wil ik jullie graag de volgende vraag voorleggen.
Ik ben opzoek naar een goede samenstelling voor een een thuiswerk pc. Het mag lekker vlot werken maar hoeft geen zware programma's te draaien.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral Office, beetje internetten en af en toe een YouTube filmpje op full HD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de kast zelf met zijn componenten circa € 350-450.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Ik begin met niets. Randapparatuur zoek ik zelf apart wel uit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de basiselementen. Geen dure videokaarten. Een processor met ingebouwde videochip is voor mij voldoende. Indien er een goedkope videokaart wordt aangeraden als alternatief, is dit natuurlijk ook goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Voorheen veelal Intel fan, maar tegenwoordig schijnt AMD minstens net zo goed te zijn. Wat het meeste waar voor het geld geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Wel moet de pc niet overdreven luid zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag ontvang ik advies over een goede samenstelling. Dit hoeft niet het goedkoopste te zijn maar wel wil ik zoveel mogelijk bang for buck.
Alvast bedankt!
Ik ben opzoek naar een goede samenstelling voor een een thuiswerk pc. Het mag lekker vlot werken maar hoeft geen zware programma's te draaien.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral Office, beetje internetten en af en toe een YouTube filmpje op full HD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de kast zelf met zijn componenten circa € 350-450.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Ik begin met niets. Randapparatuur zoek ik zelf apart wel uit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de basiselementen. Geen dure videokaarten. Een processor met ingebouwde videochip is voor mij voldoende. Indien er een goedkope videokaart wordt aangeraden als alternatief, is dit natuurlijk ook goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Voorheen veelal Intel fan, maar tegenwoordig schijnt AMD minstens net zo goed te zijn. Wat het meeste waar voor het geld geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Wel moet de pc niet overdreven luid zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag ontvang ik advies over een goede samenstelling. Dit hoeft niet het goedkoopste te zijn maar wel wil ik zoveel mogelijk bang for buck.
Alvast bedankt!