Kleine rendering issue in thumbs-up dropdown

Pagina: 1
Acties:

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23:23

NMH

Moderator General Chat
Topicstarter
Ik weet niet of dit echt een bug is, misschien meer een verbeterpuntje. Het is in ieder geval maar een kleinigheid. :)

Het viel mij laatst op toen ik de lijst van mensen die een duimpje hebben gegeven openklikte dat er meer mensen in de lijst lijken te staan dan het getal boven de post aangeeft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNMcK26OEHvTzJD1mYro1jL-5O8=/f/image/Lmz8bPPPGy0AV2Bzb3LsnyTM.png

Het "probleem" hier is dat de username van "Universal Creations" dermate lang is en whitespace bevat dat hij wrapt waardoor het twee entries lijken. Er is verder geen visuele hint (tot je de muis er boven laat hangen) dat het eigenlijk maar 1 entry is omdat de verticale ruimte tussen beide regels even groot is als die tussen de verschillende entries.

Mogelijk is het niet het fixen waard omdat usernames tegenwoordig nog maar 15 tekens mogen hebben (tenzij die policy ondertussen al weer veranderd is), terwijl dit zo te zien een "legacy" naam met 19 tekens is. :)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het niet een kwestie van dat er na het openen van de thread op de achtergrond nog +1-tjes bijgekomen zijn die bij het uitklappen geladen worden? Dus als je een refresh doet, zie je het juiste aantal. Of heb je een link naar de betreffende post?

edit:
Oh wacht! Je hebt het over Universal Creations. Ik zie nu welke "twee" gebruikers als eerste de +1 gegeven hebben... _O- Whitespace issue, inderdaad. d:)b * Room42 zet zijn brilletje weer op.

[ Voor 40% gewijzigd door Room42 op 27-03-2020 19:31 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23:23

NMH

Moderator General Chat
Topicstarter
Room42 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:28:
Is het niet een kwestie van dat er na het openen van de thread op de achtergrond nog +1-tjes bijgekomen zijn die bij het uitklappen geladen worden? Dus als je een refresh doet, zie je het juiste aantal. Of heb je een link naar de betreffende post?
Haha, ik moet zeggen dat dat mijn eerste idee ook was, dat de "+3" gerenderd werd bij het openen van de pagina en dat de dropdown later on demand met een Ajax call geladen wordt, maar toen zag ik vrij vlot dat de eerste twee regels wel heel erg op een bekende user leken. :P

(Het gaat (onder andere) over deze post, mochten mensen het "in het wild" willen zien: jd1987 in "[Verzamel] Solo testcasefoto's - om van te leren. deel 15").