OSX Terminal Settings tool

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Hallo Tweakers,

Een half jaar terug meen ik een artikel gelezen te hebben op een site (ala iCulture, AppleTips, MacWorld) over een stuk betaalde software voor OSX waarbij je gemakkelijk diepere settings van OSX kan aanpassen i.p.v. ingewikkelde commando's in Ternimal in te kloppen.

Ik heb me 3 slagen in de rondte gezocht maar ik kan het nergens meer vinden welke software dit was.
Ook het artikel kan ik niet terugvinden, maar het trok toen mn aandacht omdat je blijkbaar de OSX update melding kon uitzetten zodat je dat rode "1" niet meer ziet op het "Settings" icoon.

Weet iemand dan over welke software ik het heb?

Alvast veel dank, hou 1,5 meter afstand d:)b :)F
...

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Lijkt iets vergelijkbaars maar is hem helaas niet.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Volgens mij heb ik hem gevonden: MacPilot :9~

Op deze site kwam ik vergelijkbare tools tegen: https://www.makeuseof.com/tag/utilities-tweak-mac/

Echter het originele artikel zoals ik het mij herinner heb ik nog niet gevonden, dus mocht iemand nog meer van dit soort vergelijkbare tools weten dan hoor ik dat natuurlijk graag :)