Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik gisteren thuis kwam wou ik mijn playstation aanleggen en kwam er opeens op dat ik hem met een usb moet verbinden om een update te moeten doen (raar, want normaal doet hij dat automatisch). Ik heb hem dus in Safe stand gezet (opstarten en wachten tot de 2de biep) en heb de 'foute' keuze gemaakt om restart PS4 te nemen, blijkbaar moest ik voor Rebuild Database kiezen.

Sindsdien kan ik mijn PS wel starten maar komt er geen beeld op mijn scherm. Mijn TV geeft wel aan dat hij geconnecteerd is met de PS maar gewoon zwart beeld. Heb ook al andere HDMI kabel geprobeerd en andere uitgangen, dus daar ligt het zeker niet aan.

Als ik mijn PS aanzet, kleurt hij blauw en gaat het blauw heel de tijd aan en uit.

Heb al veel youtube videos bekeken en gezocht naar wat het probleem is maar niets gevonden die mij helpt.

Irritant in deze Corona tijden, waarin geen PC winkels en dergelijke open zijn om hem te laten herstellen...

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

waarin geen PC winkels en dergelijke open zijn om hem te laten herstellen
Of heb je geen zin om te bellen? Winkels als Mediamarkt, Informatique etc zijn gewoon open. En aangezien je niet de winkel in hoeft maar "alleen" richting garante / reparatie, kan je daar gewoon een afspraak voor maken.

Maar, even meedenkend: Sony is toch bereikbaar? Hebben ze al advies gegeven? Heeft jouw Playstation nog garantie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
al een harde reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg gewoon geen beeld, dus kan hem ook niet resetten via de Safe mode... tenzij er andere manieren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

ik ga het maar gewoon vragen omdat het niet duidelijk is: heb je de stekker van de stroomkabel van de ps4 er al eens even uitgehaald?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

PS helemaal uit zetten, aan knop ingedrukt houden tot je 2 piepjes achter elkaar hoort, zou volgens mij moeten zijn: piep-----piep-----piep,piep en dan loslaten. Zo kom je in safemode

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Pagina: 1