Vraag

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Mijn vraag

Dochter is uiteraard thuis van school en ik dacht in het kader van thuis lesgeven dat het wel handig was om de Skype app op de telefoon van mijn dochter te zetten, zodat ze misschien in de toekomst kan Skypen met de juf.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Betreft een Sony Xperia XZ1 die draait op Android 9.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Eerst natuurlijk de app uit de Playstore gehaald en geïnstalleerd op de telefoon. Daar werd om een mailadres, telefoonnummer of Skypenaam gevraagd. Ik begreep dat ik gewoon kon inloggen met een google-mailadres.

Na dat inloggen, krijg ik de melding dat ik niet de juiste browser heb :? Ik moet dan Microsoft Edge downloaden.

Heb ik dat gedaan, dan krijg ik de melding "Edge wordt binnenkort op je telefoon geïnstalleerd". Uiteindelijk staat die app dan ook op de telefoon.

Maar ik krijg Skype gewoon echt niet aan de praat. Heb nu maar een Microsoft Account aangemaakt, misschien dat het dan helpt? Hij blijft dus 'hangen' op die melding dat de browser niet wordt ondersteund. Maar wat heeft dat te maken met de app??

Iemand enig idee? Ik hoor het graag!

Beste antwoord (via rens-br op 27-03-2020 14:30)

• croschou
Nou, eindelijk toch gelukt! Moest blijkbaar toch echt een microsoft account aanmaken.
Topic kan gesloten worden.Bedankt @rens-br voor je snelle reactie :)

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@croschou zou je eens wat screenshots kunnen plaatsen? Het vragen om de juiste browser is niet iets wat ik herken van de app namelijk.

Acties:
  • Beste antwoord

• croschou
Nou, eindelijk toch gelukt! Moest blijkbaar toch echt een microsoft account aanmaken.
Topic kan gesloten worden.Bedankt @rens-br voor je snelle reactie :)