Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijn vraag
Ik heb momenteel een Denon AVR-X2300W receiver staan, werkt opzich prima maar ik heb er een Sonos Connect naast en elke keer als ik Sonos wil luisteren moet ik met t handje de input switchen. Voor mij niet zo'n probleem, maar voor m'n vriend een handeling te veel.
Dus ik zoek eigenlijk een nieuwe receiver (misschien wel een Sonos AMP) welke automatisch van ingang kan switchen als er geluid binnen komt. Daarnaast zou ik het heel fijn vinden als ik 2 ingangen kan combineren (1 video en 1 geluid), zodat ik bijvoorbeeld het screensaver van m'n Apple TV kan zien en het geluid van de Sonos kan horen. Dat kan bij de X2300W ook, maar ook dat is helemaal handmatig en kost elke keer een stap of 10.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

De Sonos AMP staat hoog op t lijstje, maar ik hoor er erg wisselende verhalen over. We hebben nu ook 2.1 (met Jamo vloerstaanders) en 5.1 met 2x een Play 1 is mogelijk. Ik verlies dan wel Dolby Atmos en DTS HD audio, maar vraag me af of ik dat verschil echt ga horen met instap Jamo vloerstaanders.

Ik hoop dat iemand me hier kan adviseren over een mogelijke nieuwe receiver :)

Owner of DBIT Consultancy

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:24
Lost overstappen van Sonos naar HEOS het probleem niet op? Je receiver ondersteunt dat wel namelijk.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Devian schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:47:
Lost overstappen van Sonos naar HEOS het probleem niet op? Je receiver ondersteunt dat wel namelijk.
Helaas heb ik overal in huis al Sonos staan/hangen ... dus dat zou een vrij kostbare operatie worden gok ik :P

Owner of DBIT Consultancy