Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc voornamelijk gaan gebruiken voor gaming, het opnemen van gaming via obs, en video editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
voor de onderdelen hoop ik het rond de 6 tot 700 euro te houden, een uitloper naar de 800 kan overwogen worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een wdgreen 2TB hdd die ik graag mee zou nemen naar de nieuwe pcs
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
mijn schatting is gewoon het standaard lijstje:
processor
videokaart
moederbord
case
ssd
2-4 sticks ram
hdd (maar die heb ik dus al)
ik heb met de hulp van een vriend 2 jaar geleden een build gemaakt maar die is dus zeer outdated naar mijn inschatting. misschien dat naar dat lijstje gekeken kan worden hoe die verbeterd en vernieuwd kan worden?
de build van toen is:
AMD Ryzen 7 2700 Wraith
MSI B450 Tomahawk MAX
Fractal Design Define S
Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16
Crucial MX500 2,5" 500GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb niet echt speciefieke verwachtngen, maar het zou fijn zijn als 'ie niet zo veel geluid maakt dat het op te pakken zijn op een microfoon.
Ga je overklokken?
zo ver ik tot nu toe weet nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil een zo goed mogelijke pc voor t geld wat ik beschikbaar kan stellen, waarmee ik games zoals rainbow 6 siege, overwatch, cs:go en gta v op een beetje een proper niveau kan spelen. het hoeft dus niet perse de beste pc aller tijden te zijn
Ik wil de pc voornamelijk gaan gebruiken voor gaming, het opnemen van gaming via obs, en video editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
voor de onderdelen hoop ik het rond de 6 tot 700 euro te houden, een uitloper naar de 800 kan overwogen worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een wdgreen 2TB hdd die ik graag mee zou nemen naar de nieuwe pcs
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
mijn schatting is gewoon het standaard lijstje:
processor
videokaart
moederbord
case
ssd
2-4 sticks ram
hdd (maar die heb ik dus al)
ik heb met de hulp van een vriend 2 jaar geleden een build gemaakt maar die is dus zeer outdated naar mijn inschatting. misschien dat naar dat lijstje gekeken kan worden hoe die verbeterd en vernieuwd kan worden?
de build van toen is:
AMD Ryzen 7 2700 Wraith
MSI B450 Tomahawk MAX
Fractal Design Define S
Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16
Crucial MX500 2,5" 500GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb niet echt speciefieke verwachtngen, maar het zou fijn zijn als 'ie niet zo veel geluid maakt dat het op te pakken zijn op een microfoon.
Ga je overklokken?
zo ver ik tot nu toe weet nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil een zo goed mogelijke pc voor t geld wat ik beschikbaar kan stellen, waarmee ik games zoals rainbow 6 siege, overwatch, cs:go en gta v op een beetje een proper niveau kan spelen. het hoeft dus niet perse de beste pc aller tijden te zijn