Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laibalion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 13:38
Omdat de EU variant een barslechte Exynos E990 chip heeft, ben ik aan het kijken naar een SD865 US variant om te importeren.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er connectiviteit problemen waaraan ik me kan verwachten?
Andere tips die je me kan meegeven hierrond?

Alvast bedankt voor de info.

Beste antwoord (via rens-br op 30-03-2020 09:52)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:38
Je moet even het exacte modelnummer hebben.
https://www.getdroidtips....-galaxy-s20-model-number/
Vervolgens de Europese banden vergelijken met het model wat jij wil kopen, en je weet of het zal werken.
Let wel op dat je qua updates aangewezen bent op het land waar jou model vandaan komt, dus eerder/later/anders updates kunt krijgen dan mensen die gewoon een Europees toestel gekocht hebben.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Je moet kijken of de bands van jouw provider ondersteund worden. Inclusief de (toekomstige) 5g bands van jouw provider, als je 5g wilt that is...

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 27-03-2020 09:11 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Je moet even het exacte modelnummer hebben.
https://www.getdroidtips....-galaxy-s20-model-number/
Vervolgens de Europese banden vergelijken met het model wat jij wil kopen, en je weet of het zal werken.
Let wel op dat je qua updates aangewezen bent op het land waar jou model vandaan komt, dus eerder/later/anders updates kunt krijgen dan mensen die gewoon een Europees toestel gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibalion
Bedankt, dat was de info die ik zocht.

Weet er trouwens iemand of je een SD865 ergens in de Benelux of Duitsland kan kopen (dus bij een shop die de import al heeft gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-06 04:47
laibalion schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 23:42:

Weet er trouwens iemand of je een SD865 ergens in de Benelux of Duitsland kan kopen (dus bij een shop die de import al heeft gedaan).
Denk niet dat je zo direct iemand zal treffen maar eerder afhankelijk bent van bijvoorbeeld een bedrijf zoals hieronder.

https://www.wondamobile.c...locked.html?_currency=EUR

Betreft een Hong Kong model en volgens tekst helemaal beneden geen extra kosten bij levering en garantie loopt via hun.

Tis overigens jammer dat Samsung hun eigen processor blijft gebruiken in Europa en zullen hier ook echt niet vanaf stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
laibalion schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 23:42:

e-globalcentral.nl doet dat volgens mij, soms wel enge wachttijd op levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibalion
Cool, bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@laibalion je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent en dat ook te vermelden in je post. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Nu is je vraag al opgelost, maar let daarop bij het aanmaken van een volgend topic.
Pagina: 1