Decathlon niet in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderhawk0024
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 22:20
Ik was onlangs op zoek naar een smartwatch met ECG functie, en liet m'n oog vallen op de Withing Move ECG. Ik zag ook dat de laagste prijs in de Pricewatch €119 was.

Na wat verder op Internet reviews te lezen, kwam ik de prijs van €99 tegen op de website van Decathlon.

Mijn vraag:
Kunnen de prijzen van de Decathlon webshop toegevoegd worden aan de Pricewatch? Of is er een overzicht van webshops die liever niet hun prijzen op de Tweakers Pricewatch hebben (en waar dan Decathlon zou tussen staan)?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Thunderhawk0024 op 28-03-2020 19:56)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Pricewatch = abonnement
Als Decathlon geen PW-abo heeft/wil dan zullen ze dus ook niet in de PW verschijnen. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Pricewatch = abonnement
Als Decathlon geen PW-abo heeft/wil dan zullen ze dus ook niet in de PW verschijnen. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:00

Mooijekind

Manager Product Content
Zoals @FlipFluitketel al aangeeft heeft Decathlon geen PW-abonnement en worden de prijzen dus niet getoond.
We hebben verder geen overzicht van shops die niet zijn aangesloten of niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderhawk0024
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 22:20
Ah ok, dat verklaart alles. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
En, heb je deze uiteindelijk gekocht en hoe bevalt ie? Ik was deze aan het overwegen en wil nu wachten op de ScanWatch die dezelfde ECG functie heeft.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)