Hallo allemaal,
In januari heb ik de componenten van de BBG aangeschaft en de pc in elkaar gezet. Een mooie pc en ik ben er erg blij mee!
Het enige probleem wat ik zo nu en dan tegen kom is het krijgen van een green screen tijdens het gamen. Met name als ik en game voor langere tijd speel gaat de videokaart steeds harder draaien (mogelijk met het green screen tot gevolg)? Nu had ik dit probleem met name bij aanschaf en is daarna vanzelf minder geworden. Op dit moment heb ik er wederom steeds vaker last van, vandaag is het bijvoorbeeld al 2x voorgekomen.
1. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
2. Ligt het aan mijn videokaart of wat anders?
3. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Overklokken heb ik mij nog nooit aan gewaagd en ben dit ook niet van plan.
Alle tips/suggesties zijn van harte welkom!
Mijn nieuwe pc (met een wat verouderd beeldscherm):
In januari heb ik de componenten van de BBG aangeschaft en de pc in elkaar gezet. Een mooie pc en ik ben er erg blij mee!
Het enige probleem wat ik zo nu en dan tegen kom is het krijgen van een green screen tijdens het gamen. Met name als ik en game voor langere tijd speel gaat de videokaart steeds harder draaien (mogelijk met het green screen tot gevolg)? Nu had ik dit probleem met name bij aanschaf en is daarna vanzelf minder geworden. Op dit moment heb ik er wederom steeds vaker last van, vandaag is het bijvoorbeeld al 2x voorgekomen.
1. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
2. Ligt het aan mijn videokaart of wat anders?
3. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Overklokken heb ik mij nog nooit aan gewaagd en ben dit ook niet van plan.
Alle tips/suggesties zijn van harte welkom!
Mijn nieuwe pc (met een wat verouderd beeldscherm):
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,01 | € 125,01 |
1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 74,99 | € 74,99 |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 345,- | € 345,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 79,50 | € 79,50 |
1 | Monitoren | Samsung Syncmaster S23B550V Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 92,- | € 92,- |
1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 129,05 | € 129,05 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.014,58 |
[ Voor 78% gewijzigd door Sen6itiv3 op 26-03-2020 21:59 ]