Volstaat mijn Voeding?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Homp
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-06-2025
Een tijd terug (januari) heb ik forum post gemaakt over de upgrade van mijn PC. De bestelling was afhankelijk van mijn bonus. Nu die eenmaal binnen is, en toch iets hoger is dan verwacht, ben ik van plan toch iets 'toekomstgerichter' in te kopen. Op basis van de BBG maart, en het gewenste gebruik (Cities: Skylines heavy modded met veel assets en multitasking -> CPU en RAM intensief) kom ik tot de volgende lijst:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 289,-€ 289,-
1MoederbordenASRock X570 Steel Legend€ 207,90€ 207,90
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB€ 185,13€ 185,13
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 682,03

Ik zoek een?

Nu is dus de vraag, is dit compatibel met mijn huidige voeding:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1VoedingenCorsair CX450M€ 59,90€ 59,90

Wat is je budget?

Ik blijf een Nederlander, dus centen zijn er toch om op te letten. Mijn huidige GPU laat ik voor wat het is, en kan eventueel in de toekomst worden aangepakt.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?

Neen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Zie inleiding :) Als de huidige voeding (januari 2017 aangeschaft) nog volstaat, dan hou ik het hierbij, en kan ik de voeding meenemen bij een eventuele toekomstige GPU upgrade.

Ik heb ook het voedingadviesforum doorgekeken, daar staat de mijne netjes in als gemiddelde mainstream voeding.. Echter door de overschot aan informatie, zie ik door de bomen het bos niet meer. Volgens: https://pcpartpicker.com/list/GmPLf9 zou het qua wattage moeten passen. Maar ja, ik hoor ook de verhalen dat een slechte voeding je hardware kan vernaggelen.. Dat zou zonde zijn van de investering :)

Edit: ik heb 2 SSD's conform mijn inventaris.

Alvast dank voor jullie niet aflatende wijsheid!

Groetjes,

Sander

Alle reacties

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:00
Geen probleem, voldoende ontwerp, voldoende vermogen, voldoende kwaliteit.