Hallo,
We hebben een oude vaste computer die nog dienst doet maar werkt trager en het geluid is al jaren stuk. Onze dochter is 13 jaar en in de huidige situatie denk ik dat ze een laptop zal nodig hebben om eventueel thuis les te volgen. De laptop moet dienen voor schoolwerk, smartschool, youtube, surfe mailen.
[b]Wat ga je met je laptop doen?[/b
Schoolwerk, smartschool, mailverkeer,...
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Surfen mailen schoolwerk smartschool, online lessen volgen (in de huidige situatie), picasa
Wat is je budget?
Max 800 euro
[b]Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee is toch niet de bedoeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen idee van merk
We hebben een oude vaste computer die nog dienst doet maar werkt trager en het geluid is al jaren stuk. Onze dochter is 13 jaar en in de huidige situatie denk ik dat ze een laptop zal nodig hebben om eventueel thuis les te volgen. De laptop moet dienen voor schoolwerk, smartschool, youtube, surfe mailen.
[b]Wat ga je met je laptop doen?[/b
Schoolwerk, smartschool, mailverkeer,...
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Surfen mailen schoolwerk smartschool, online lessen volgen (in de huidige situatie), picasa
Wat is je budget?
Max 800 euro
[b]Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee is toch niet de bedoeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen idee van merk
:strip_exif()/f/image/lVVwx8SqIFSDJQpVnEeATxjB.jpg?f=fotoalbum_large)