Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Macbook Air 2020 of Pro 2020

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds eind vorig jaar ZZP'er en ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb op dit moment een macbook pro uit 2010 die na 10 jaar trouwe dienst nu toch wat traag begint te worden. Ik ben wel gewend aan IOS en ik vind dit heel fijn werken dus ik zou graag weer een Macbook kopen. Het liefst doe ik wat langer met een laptop dus ik zou hem graag future proof willen kopen.Ik gebruik met laptop alleen voor simpele dingen, soms wel een statistiek programma en een programma die referenties in een artikel bijhouden, maar in ieder geval geen gamen of foto/video bewerking. Raden jullie aan om het instapmodel te kopen van de Macbook air 2020? Of het model met de betere processor? Of het instapmodel met extra werkgeheugen (naar 16GB)? Of de macbook air 2020 met de betere processor én extra werkgeheugen?
Of zou ik toch wachten tot het eind van het jaar op de Macbook pro 2020? Ik heb namelijk geen grote haast omdat mijn huidige laptop nog prima functioneert. Alvast bedankt voor jullie adviezen!

Wat ga je met je laptop doen?
internet browsen, Office, SPSS statistiek, writencite voor referenties in artikelen

Wat is je budget?
tussen de 1000 en 2000 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, de laptop staat vooral thuis, hij moet wel een enkele keer mee naar een vergadering

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst een Macbook, omdat ik gewend ben aan IOS.

Alle reacties

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:04

GforceNL

Out of memory....

Als je iets meer reken kracht wilt, zou ik voor de pro gaan. Voor lichte taken is de air helemaal prima. Daarnaast iets lichter en dunner!

<Zinloze tekst hier>

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 11:54
Werk je veel vanuit huis? Zou dan een iPad een alternatief kunnen zijn voor bijv een vergadering? Want dan zou je bijv een iMac kunnen pakken waar je ergonomisch gezien beter achter kan zitten...of gebruik je de MacBook icm een scherm etc?

...