Mijn vraag is ik heb dit systeem besteld op advies van reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2020
Vorig jaar een kleine gehad, het is dus een budget systeem geworden.
Ik heb gisteren het nieuwe systeem in elkaar gezet, en vandaag probeerde ik deze op te starten.
Als het op de power button druk dan zie alles netje's branden/draaien voeding werkt, maar ik zie helemaal niks op mijn monitor gebeuren.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Processor: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
Moederbord: Asus Prime A320M-K (ook de 4 pins ATX 12V aangesloten)
Geheugen: G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB (overgenomen van mede tweaker maar was netje's
geleverd)
Videokaart: Gigabyte 5500XT
SSD: Samsung 860 EVO 500G
Behuizingen Antec NX100 zwart/geel
Voedingen Cooler Master MWE 450 White 230V - V2
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opstarten zonder video kaart (dus HDMI op moederbord) opstarten met 1 geheugen. bekabeling
nagekeken.
Ik hoor geen piepje's met opstarten maar volgens mij ondersteund dit moederbord dit ook niet.
Ik kan niet vinden welke bios versie er nu op zit.
Heeft iemand hier ervaring mee, en waar zie ik de bios versie op het bord of doos.?
Greets
Ethan
Vorig jaar een kleine gehad, het is dus een budget systeem geworden.
Ik heb gisteren het nieuwe systeem in elkaar gezet, en vandaag probeerde ik deze op te starten.
Als het op de power button druk dan zie alles netje's branden/draaien voeding werkt, maar ik zie helemaal niks op mijn monitor gebeuren.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Processor: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
Moederbord: Asus Prime A320M-K (ook de 4 pins ATX 12V aangesloten)
Geheugen: G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB (overgenomen van mede tweaker maar was netje's
geleverd)
Videokaart: Gigabyte 5500XT
SSD: Samsung 860 EVO 500G
Behuizingen Antec NX100 zwart/geel
Voedingen Cooler Master MWE 450 White 230V - V2
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opstarten zonder video kaart (dus HDMI op moederbord) opstarten met 1 geheugen. bekabeling
nagekeken.
Ik hoor geen piepje's met opstarten maar volgens mij ondersteund dit moederbord dit ook niet.
Ik kan niet vinden welke bios versie er nu op zit.
Heeft iemand hier ervaring mee, en waar zie ik de bios versie op het bord of doos.?
Greets
Ethan