Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
ehhh sorry hoor
maar waarom zou je dat doen?
G400 is sneller, mooier, beter, nieuwer...enz enz.
en volgens mij vindt je systeem het niet echt lekker...
maar waarom zou je dat doen?G400 is sneller, mooier, beter, nieuwer...enz enz.
en volgens mij vindt je systeem het niet echt lekker...
Verwijderd
ik heb ook matrox g400 dh 32 meg met voodoo2 gaat prima
ik speel CS altijd nog op voodoo2
ik speel CS altijd nog op voodoo2
Verwijderd
tuurlijk vind je systeem het WEL lekker. de voodoo neemt niet eens een IRQ in. kun je tenminste need for speed 2se en Turok 1 nog met 3d-versnelling spelen... 
levert wel veel warmte trouwens, g400je en dan zo'n dikke v2 ernaast...

levert wel veel warmte trouwens, g400je en dan zo'n dikke v2 ernaast...
Mooi dat het dus in principe wel kan, maar krijg je ook geen conflicten ivm OpenGL enzo, Quake, Halflife? Matrox heeft toch zijn eigen GL drivers?
Verder is het gewoon zonde als ik die Voodoo2 niet meer gebruik (ligt ie werkloos in een doos), moet ik 'm wel weer aan de praat krijgen natuurlijk....
Verder is het gewoon zonde als ik die Voodoo2 niet meer gebruik (ligt ie werkloos in een doos), moet ik 'm wel weer aan de praat krijgen natuurlijk....
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
ik denk niet dat er conflicten komen, Quake en Halflife gebruiken namelijk hun eigen MiniGL, die alleen op 3dfx-kaarten werkt, en Matrox gebruikt een "gewone" OpenGL ICD. dus je krijgt geen compatibiliteitsproblemen denk ik
je kunt bij de video setup gewoon kiezen welke kaart je wil gebruiken
je kunt bij de video setup gewoon kiezen welke kaart je wil gebruiken
Ik heb zelf een jaartje een G400 DH en 2x Creative Voodoo II 12MB (SLI'd) in mijn pc gehad...draaide prima. Overigens gebruikte ik die V2s alleen voor OpenGL/Glide, dus had ik met VoodooTweaker de Direct3D disabled voor de V2s.
Toen heb ik die G400 DH vervangen door een ASUS V7700 GF2 GTS Deluxe en die vond die V2s niet zo lekker.. dus dan maar die V2s d'ruit..
Toen heb ik die G400 DH vervangen door een ASUS V7700 GF2 GTS Deluxe en die vond die V2s niet zo lekker.. dus dan maar die V2s d'ruit..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1
) Voodoo2 kaart liggen.