in 2012 en 2014 zijn er bij ons nieuwe kunststof kozijnen geplaatst met afsluitbare raamgrepen. Deze gebruiken wij eigenlijk nooit en de sleutels liggen in de meterkast te verstoffen omdat de sleutels (als ze in het slotje zitten) de rolgordijnen beschadigen.
Nu heeft onze zoon per ongeluk het slotje ingedrukt van 1 van de ramen, geen probleem ik pak wel even een sleutel uit de meterkast. MAAR nu blijkt dat alle ramen dezelfde sleutel hebben behalve, uiteraard, deze ene in de keuken. Dit raam is in 2014 geplaatst en de rest in 1 keer in 2012. We hebben alles overhoop gehaald maar kunnen helaas het sleuteltje van dit raam niet vinden. In totaal hebben we 7 sloten en 6 (identiek genummerde) sleutels.
Persoonlijk zie ik nog 2 opties:
:strip_exif()/f/image/H4daDEXT3YZXCL0UxIbNJxD9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heeft onze zoon per ongeluk het slotje ingedrukt van 1 van de ramen, geen probleem ik pak wel even een sleutel uit de meterkast. MAAR nu blijkt dat alle ramen dezelfde sleutel hebben behalve, uiteraard, deze ene in de keuken. Dit raam is in 2014 geplaatst en de rest in 1 keer in 2012. We hebben alles overhoop gehaald maar kunnen helaas het sleuteltje van dit raam niet vinden. In totaal hebben we 7 sloten en 6 (identiek genummerde) sleutels.
Persoonlijk zie ik nog 2 opties:
- Er achter komen welke sleutel wel past en deze lenen / bij laten maken
- Het "vergrendel palletje" op de laatste foto zien door te zagen o.i.d.
:strip_exif()/f/image/H4daDEXT3YZXCL0UxIbNJxD9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rJ7USZOcd7krJ8KCAHM06zjX.jpg?f=fotoalbum_large)