Toon posts:

try moving the Host Controller to its own IRQ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Juist...dat zegt men dus bij Logitech. MAAR HOE? :? Ik heb best wat verstand van compu's, maar hoe kan ik zorgen dat mijn webcam gaat werken? Ik krijg nl. deze foutmelding :
http://www.logitech.com/cf/support/7121.cfm

Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik te werk moet gaan? Tnx in advance...

gr robin

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

nah, wat je es kan checken, in je bios kun je namelijk aangeven of je usb wel of niet een irq toegewezen moet krijgen, als dat aanstaat, heb je een probleem, staat het uit, dat heb je ook een probleem maar dat kun je dan verhelpen door em aan te zetten :+

Sim-pel

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Topicstarter
nothing yet.... kheb nog steeds nix kunnen fixen want ik zie nergens de instellingen om mijn host controller te verhuizen... plzzzz iemand...help! :'(

rbn

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Als je een Award bios hebt (die komt het meeste voor) moet je kijken
in het menu "PNP/PCI Configurations". Zorg ervoor de PNP OS Installed
op NO staat en iets lager staat ook nog een regel "Assign IRQ for USB",
die moet je even op YES of ENABLED zetten.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Een dergelijk probleem heb ik ook ns gehad met een terratec usb cam. Probleem was dat de usb controller een irq sharede met een ander device. De oplossing was om pci sloten die een irq shareden met de usb controller gewoon niet te gebruiken... daarna werkte het zaakje iig...

Dus gewoon zorgen dat je usb controller een eigen irq heeft door wat te goochelen met je (pci) kaartjes... (andere sloten ed)

mzzl, lone

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Verwijderd

Topicstarter
goed... fout dus... mijn videokaart, nvidia riva tnt, agp, zit op hetzelfde irq. ook mijn adsl netwerk kaart en soundblaster live zitten op irq 11. net als mijn 2 usb host controllers... htf krijg ik dat weg? kaartjes wisselen maakt nl. niets uit... AAAAAAAAAAAAAAAAHHH I HATE IT, I HATE IT, I HATE IT.... |:(
Pagina: 1