Sinds ongeveer een maand gebruik ik Firefox ipv Chrome zowel op labtop, tablet en mobiel.
U-block origin heb ik als ad-blocker geïnstalleerd.
Over z'n geheel ben ik tevreden over Firefox en vooral ook over de ad-blocker.
Echter soms komt het voor dat Firefox erg traag is of niet/heel laat reageert.
Stel ik ga bij een autobedrijf zoeken naar een bepaald type auto en moet dan vinkjes plaatsen voor merk, type, brandstof etc etc dan komt het voor dat de site totaal niet reageert alsof er op de achtergrond nog iets draait. Als ik dit kunstje herhaal in Chrome dan gaat dit vlotjes.
Bij de site wunderstation van mijn weerstation blijft deze wel eens hangen bij ophalen van gegevens en krijg wel eens de melding dat een script niet afgemaakt wordt. Ook hier gaat dit probleemloos in Chrome.
Bij de Firefox staan de privacy instellingen zoals standaard geïnstalleerd.
Bij de U-block-instellingen durf ik niet zomaar wat te rommelen.
Iemand tips?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Firefox en U-block origin voor android op Samsung tablet en Samsung mobiel
U-block origin heb ik als ad-blocker geïnstalleerd.
Over z'n geheel ben ik tevreden over Firefox en vooral ook over de ad-blocker.
Echter soms komt het voor dat Firefox erg traag is of niet/heel laat reageert.
Stel ik ga bij een autobedrijf zoeken naar een bepaald type auto en moet dan vinkjes plaatsen voor merk, type, brandstof etc etc dan komt het voor dat de site totaal niet reageert alsof er op de achtergrond nog iets draait. Als ik dit kunstje herhaal in Chrome dan gaat dit vlotjes.
Bij de site wunderstation van mijn weerstation blijft deze wel eens hangen bij ophalen van gegevens en krijg wel eens de melding dat een script niet afgemaakt wordt. Ook hier gaat dit probleemloos in Chrome.
Bij de Firefox staan de privacy instellingen zoals standaard geïnstalleerd.
Bij de U-block-instellingen durf ik niet zomaar wat te rommelen.
Iemand tips?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Firefox en U-block origin voor android op Samsung tablet en Samsung mobiel