Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een high-end allrounder voor de lange termijn. Mijn huidige high-end pc gaat alweer zo’n 7 jaar mee. Nieuwe pc wordt gebruikt voor multitasken, veel programma’s tegelijk open op 3 schermen, videobewerking, programmeren, after-effects, gaming, streaming etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dat hangt er vanaf. Als het doet wat het moet doen dan mag de prijs zakken. Mijn max is zoals ik het nu bekijk rond de 2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen gaan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit te twijfelen om 32gb of 64gb ram erin te plaatsen? En ik twijfel over het merk en de snelheid van het geheugen.
Wat betreft de M2 SSD. 1tb als hoofd schijf lijkt me voorlopig voldoende. De 2e SSD is enkel voor de opslag van projects. Die moet wel 2tb zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar een AMD pc, maar als iemand andere suggesties heeft hoor ik het graag. Betrouwbaarheid van het product vind ik ook belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet in ieder geval 3 monitoren kunnen aansluiten
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag een kritische blik op het totale systeem. Kan het budget omlaag zonder in te leveren op snelheid en kwaliteit? Is het geheugen het juiste type?
Gezien het systeem langere tijd mee moet gaan heb ik gekozen voor een x570 chipset. Dan kan ik later eventueel nog eens de videokaart upgraden of iets dergelijks.
Dit is wat ik zelf heb samengesteld:
Ik ben op zoek naar een high-end allrounder voor de lange termijn. Mijn huidige high-end pc gaat alweer zo’n 7 jaar mee. Nieuwe pc wordt gebruikt voor multitasken, veel programma’s tegelijk open op 3 schermen, videobewerking, programmeren, after-effects, gaming, streaming etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dat hangt er vanaf. Als het doet wat het moet doen dan mag de prijs zakken. Mijn max is zoals ik het nu bekijk rond de 2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen gaan mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit te twijfelen om 32gb of 64gb ram erin te plaatsen? En ik twijfel over het merk en de snelheid van het geheugen.
Wat betreft de M2 SSD. 1tb als hoofd schijf lijkt me voorlopig voldoende. De 2e SSD is enkel voor de opslag van projects. Die moet wel 2tb zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar een AMD pc, maar als iemand andere suggesties heeft hoor ik het graag. Betrouwbaarheid van het product vind ik ook belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet in ieder geval 3 monitoren kunnen aansluiten
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag een kritische blik op het totale systeem. Kan het budget omlaag zonder in te leveren op snelheid en kwaliteit? Is het geheugen het juiste type?
Gezien het systeem langere tijd mee moet gaan heb ik gekozen voor een x570 chipset. Dan kan ik later eventueel nog eens de videokaart upgraden of iets dergelijks.
Dit is wat ik zelf heb samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 444,- | € 444,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 2070 Super 8G | € 644,05 | € 644,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,55 | € 74,55 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16Q-64GTZNC | € 433,91 | € 433,91 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 104,89 | € 104,89 |
| 1 | Solid state drives | Corsair Force MP600 1TB | € 225,99 | € 225,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 2TB | € 244,08 | € 244,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.475,42 | ||